4 Ağustos 2014 Pazartesi

BAYANLARLA SOHBET ETMEK | FACEDE KIZLARLA CANLI SOHBET | KADINLAR NE İSTER


                                                                      TIKLA-İZLE
  
Bayanlarla canlı sohbet etmek çok zevkli ama herkesin harcı olmayan bir şeydir.Çünkü kadınlar çabuk sıkılırlar,çok zekidirler,devamlı bir uyaran isterler.Yani biz erkeler gibi düz değildirler.Belli bir frekansta onları yakalamanız ve etkiyi hiç bırakmamanız gerekiyor.Zeki sözler söylerken ukalalık etmememek gerekiyor ki bu çok çok önemli.Çünkü biz erkekler kötü niyetle olmasak bile bazen sözlerimizde kendimizi anlatırken abartıya kaçıyor ve öyle istemesek bile kaba görülebiliyoruz.
Halbuki bayanlar siz içten pazarlıkla yapsanız nazik ve zarif sözlerden hoşlanırlar.İsterler ki erkek duygusal olsun,kendilerine sürekli iltifat etsin ve tek olduğunu hissettirebilsin.Hepsi bu.Dedim ya garip mahluklardır aslında bizden çok ama çok farklılardır.
KIZLARI ETKİLEMENİN EN GARANTİ YOLLARI YAZIM İÇİN TIKLAYINIZ.
                                                               Sponsor Reklam

Onlara asla İşte ben buyum veya ben böyleyim canın isterse gibi laflar etmeyin canları istemeyecektir.Daha önce de size bu konuda üretilmiş olan direkt bilgisayarınıza indirip istifade edebileceğiniz Kadın Avcısı adlı sistemden bahsetmiştim.Arzu ederseniz sitesine tıklayıp gidebilirsiniz.
Sonra kız ve erkeler hakkında konuşmaya devam edeceğiz.Şimdilik hoşçakalın.


Arkadaşlar bu sponsor siteyi yeni keşfettim.Çok da ilginç geldi.Canlı bayanlarla kameradan bire bir sohbet ediyorsunuz.Resimdeki gibi ilk 10 dakika Bedava.Denemeniz için herhalde.Ondan sonra dakikalara belli bir ücret satın alıyorsunuz,devam etmek isterseniz.Kendinizi çok kaptırmayın derim.ben.Çünkü test uçuşu yaptım az evvel.Ücretsiz 10 dakikayı kullandım.Adeta sarhoş olum.Çünkü bağımlılık gibi bir his yaratıyor.Dikkatli olun Lütfen.İşte sitenin linki girip bi bakın bakalımikapıdan.

0 yorum:

Yorum Gönder