28 Ocak 2014 Salı

BİR KIZI NASIL ETKİLERİM | KARİZMA NASIL OLUNUR

Kadınları Etkileme ve kadınlar üzerinde etkileyici bir iz bırakma arzusu deneyimsiz ve çekingen erkekler için “Madara Olmak” korkusunu da bereberinde getirir. Eğer kadınlar ve kendin hakkında yeterince bilgi sahibi değilsen,  kadınları etkileme ve dikkatlerini çekmek senin için kolay olmayacaktır. Olumlu anlamda dikkatlerini çekmek isterken, komik durumlara düşebilirsin. Bu nedenle kadınları etkilemek için denenmiş ve başarılı olmuş yöntemleri kullanmalısın.
Birazdan okuyacakların sana kadınlar için vazgeçilmez ve dayanılmaz olmanın ipuçlarını verecek. Bu nedenle sonuna kadar okumanı tavsiye ederim.

Şimdi  defalarca tekrarlanmış senaryoları gözümüzün önüne getirelim;

  • Bir erkek bir kızdan hoşlanır, onunla konuşmak ve tanışmak için can atmasına rağmen küçücük bile bir adım atamaz.
  • Arkadaş ortamında öyle ya da böyle kızla iletişim kurmayı başaran erkek, daha sonraki adımlarda aceleci davranıp çuvallar. Daha başlamadan ilişkinin bitmesine sebep olur.
  •  Erkek, hoşlandığı kız için herşeyi yapar. Onu mutlu etmek için büyük çaba harcar. Günün sonunda kızın “En iyi arkadaşı olmayı başarmıştır!”, ama sevgilisi olmayı başaramamıştır.

Bu senaryolardan birinde muhakkak rol aldın. Belki de bu filmlerin vazgeçilmez başrol oyuncusu sensin. “Kadınları etkileme” ve onları kendine bağlama konusunda deneyimsiz tüm erkekler gibi sende bu filmin oyuncusu oldun. Merak etme hepimiz olduk! Önemli olan aynı filmde tekrar rol almamaktır. Eğer aynı rolü halen oyunuyorsan yanlış giden birşeyler var demektir ve harekete geçmenin zamanı gelmiştir.
Peki Nasıl olacak? Nasıl olacak da kadınlar üzerinde inanılmaz bir etki bırakacaksın? Nasıl olacak da senin yanından ayrılmak istemeyecekler? Cevaplar düşündüğün kadar zor değil, oldukça basit. Önemli olan pratik yapmak ve çalışmak.
                                                                         TIKLA

Kadınları Etkilemenin Sırrı Nedir? Kadınlar İçin Nasıl Vazgeçilmez Olursun?

Kadınları etkileme sanatı
Kadınları etkileme yolları NELERDİR?
Tavsiyelere geçmeden önce temel bir noktayı ortaya koymak istiyorum. İlk olarak kadınların erkeklerden farklı düşündüğünü ve davrandığını anlamalısın. Senin zerre kadar umurunda olmayan ufak şeyler kadınlar üzerinde büyük etkiler bırakabilir. O zaman Kadınları Etkilemenin birinci kuralı olarak şunu söyleyebilirim; “Kadınlar erkeklerden farklıdır”. Acele etme diğer ip uçlarını da vereceğim. Ama öncelikli olarak kendini geliştirmen için bazı konulardan bahsetmek istiyorum.
Yapılan araştırmalar ilk karşılaşmalarda dış görünüşün oldukça etkili olduğunu ortaya koymuştur. “Yakışıklı olsam, zaten burda oturup senin yazdıklarını okumazdım her şey çok daha kolay olurdu!” dediğini duyar gibiyim. O halde ilk satırı dikkatlice tekrar oku. Ben orada hiç yakışıklı kelimesi kullanmadım. Sadece “Dış görünüş”’ten bahsettim. Kıyafetlerin, aksesuarların ve onları nasıl taşıdığın, bakımlı saçlar ve eller, hareketlerin vb. Tüm bunları ve daha burada saymadıklarımı “Dış Görünüş” adı altında toplayabilirim. Etkileyici bir göz rengi, uzun bir boy fena olmazdı. Elbette, yakışıklı olmak önemli bir avantajdır. Ama tek başına hiç birşey ifade etmez.  Eğer bu özellikler sende yoksa bile üzülme,  bunlar senin kadınları etkilemenin önündeki engel değil.  Tam yeri gelmişken ikinci kuralı da vermek istiyorum. “Az önce yaptığın gibi aceleci olma!”. Hareketlerinle ve davranışlarınla çevrene güven ver. Kadınlar kendilerini senin yanında huzursuz hissetmesin. Onlara hırçın denizde sakin bir liman ver.

Deneyimler, tecrübeler, içgüdüler ve bilim hepsi senin yanında. Kadınları etkilemek aslında bir mucize değil. Bilim adamları yıllarca insan davranışlarını incelediler. Karizma, çekicilik, etkileyicilik, beden dili gibi insanlar üzerinde büyük etkiler bırakan olguların şifrelerini çözdüler. Bilim adamlarının işleri güçleri yokmuydu da bu konuları incelediler? Aksine, konuştuğumuz konu o kadar önemli ki pek çok devlet kurucusuna, sanatçıya ve sporcuya bugünkü mevkilerinin kapılarını açmıştır. İnsanları etkilemek üzerine kendilerini geliştirmiş ve bu alanlarda yardımcılar eşliğinde çalışmışlardır. İşte bu araştırmalar Kadınları etkileme konusunda da bilinmeyenlere ışık tutmuştur. Demek istediğim şey şu. Korkma bilim de senin yanında.

Kadınları Etkilemenin Yolları Nelerdir?

Sunum; bizim anahtar kelimemiz olabilir. Oldukça nazik ve önemli bir konu olan kadınları etkileme hakkında pek çok noktayı açıklayabilir. Herhangi bir şey satın alırken bile öne çıkar sunum. Paketi, abalajı, süslemesi iyi yapılan ürün tercih edilir. Tabi ki sağına soluna kurdale bağla demiyorum. Aslında kendini 3 temel unsur ekseninde sunar ve kadınları etkilersin;
  1. Nasıl göründüğün ?
  2. Ne Söylediğin ve  Ne Söylemediğin ?
  3. Nasıl Söylediğin ?
Bu 3 unsur Karizma ve Beden Dili ile doğrudan ilgilidir. İnsanlar karizmanın doğuştan geldiğine inanırlar. Yeterince araştırmadıkları ve bilmedikleri için bu şekilde düşünüyorlar. Karizma ve çekicilik sonradan geliştirilebilir olgulardır.
Nasıl Göründüğün Önemlidir. Çünkü; Kadınlar sadece bakmazlar, GÖRÜRLER. Bir erkeğe baktıklarında detayla üzerinden fikir sahibi olurlar. Giydiğin kıyafetlerle bir tarzın olduğunu göstermelisin. Kullandığın aksesuarlar senin aynan gibidir. Kendine dikkat edip etmediğini, kendine saygın olup olmadığını yansıtırlar. Tutkulu musun? İlgisiz mi? Seni ele verir kıyafetlerin ve aksesuarların.
Ne Söylediğin ve Ne Söylemediğin Önemlidir. Çünkü; İlk aşamayı geçtikten ve yakınlaştıktan sonra sohbet ederken söylediklerin ve söylemediklerin 5 dakika sonra neler olacağını belirleyecektir. Söylediklerinden sonra ya yanındaki kız “Ben lavaboya kadar gidiyorum” deyip kalkabilir ve bir daha gelmez ya da dünya ile ilişkisini keserek sadece sana odaklarınır. Telefonuna sadece seni etkilemek için bakar ve yandan seni süzerek seni etkilemeye çalışır. Bu kadar net’tir herşey. Ya TAMAM ya DEVAM.
Nasıl Söylediğin Önemlidir. Çünkü; Ses tonun, mimiklerin, jestlerin, vücut pozisyonun seni yalanlayabilir. Kadınlar erkekler konuşurken beden dilini inceler. Eğer Beden Dilleri ile söyledikleri arasında tutarsızlık sezerlerse BEDEN DİLİ’ne inanırlar.
Araştırma yapıyorsun çünkü gerçekleri öğrenmek istiyorsun. Şu ana kadar kadınları etkileme yolları ile ilgili olarak bazı başlıkları internetten okudun ya da ilerleyen günlerde okuyacaksın. Sonunda tüm listelenenlerin Beden Dili ve Karizma ile ilgili olduğunu göreceksin. Neydi sahi bugüne kadar kadınları etkilemek için internette okudukların?
  • Utangaçlık
  • Gözlerinin içine bak
  • Ona iltifat et
  • Eski erkek arkadaşları hakkında konuşma
  • Din, politika, siyaset gibi konulara hemen girme
  • Onun hakkında sorular sor (Dikkatli ol, ailevi sorunlar olabilir)
  • Kendinden bahset
  • Hoşlandığı konuları aç
  • Tekrar iltifat et
  • Yüzün ve omuzların ona dönük olsun
  • Kararlı gözük, güven verir bir ses tonu ile konuş
  • Telaşlı ve panik halde gözükme
  • Fazla utangaç ya da atılgan davranma
Listeyi uzatmak mümkün. Şimdi hemen bir üst paragrafa gidiyoruz. Ne demiştim? “Sonunda tüm listelenenlerin Beden Dili ve Karizma ile ilgili olduğunu göreceksin”. Şimdi listedekilerin hangi konularla ilgili olduğunu biliyorsun.
Artık harekete geçme vakti, bu konularda kendini geliştirmelisin. Sadece kadınları etkilemekle kalmayacaksın. Aile ve iş hayatında, arkadaş çevrende çok daha sağlıklı ilişkiler kuracaksın. Eğer Zurna’nın son deliği olmaktan bıktıysan, çıkardığın sesi ve pozisyonunu değiştirmelisin. Kişisel Gelişim uzmanları bu konularda aralıksız çalışmaya devam ediyor. Sen hala acıklı Türk filmlerinin baş rolünde oynamak mı istiyorsun? Bence hayır.
İş, Aşk ve kariyer basamaklarını sağlam ve emin adımlarla çıkmak istiyorsan kendini geliştirmelisin.
                                                  Online kameralı canlı sohbet TIKLA

Kadınları Etkilemek için tavsiyelerim


Evet, konuşmamızın sonuna geldik. Umarım güzel vakit geçirmişsindir. Ben düşündüklerimi seninle paylaşmaktan büyük keyif aldım. Konu çok detaylı ve geniş. Bu nedenle sana iki kitap tavsiyem olacak. Bu kitaplarda kadınları etkilemek için neler yapman gerektiğini adım – adım öğreneceksin. Hatta onlarla neler konuşman / konuşmaman gerektiği hakkında kelimesi kelimesine replikler okuyacaksın.
İlk Tavsiyem
Kadınları etkileme konusunda ilk tavsiyem Kadın avcısı olacak. Kadın avcısı Mike tarafından hazırlanmış etkili bir eğitim setidir. Bu kitap sayesinde kadınlarla nasıl konuşman ve  ilk tanışmada nasıl davranman gerektiğini öğreneceksin. İlişkinin ilerleyen dönemlerinde onun kalbindeki yerini nasıl kaya kadar sağlam yapabileceğinin ip uçlarını göreceksin. Karizma sırları sadece gerçek ortamlarda kızlarla iletişim kurmana yardımcı olmuyor. Online Flört Rehberi sayesinde internet üzerinde de ilişkilerini nasıl başlatabileceğini ve devam edebileceğini öğretiyor. Serinin son kitabı olarak Tanışma anları teleseminerinden bahsedebilirim. İsminden de anlaşıldığı üzere, bu set kadınlarla tanışma konusunda sıkıntı yaşayanlar için hazırlanmış. Tanımadığın birisine dertlerini açma sıkıntısında girmeden kendi sorunlarını kendin çözebilirsin. Burayı tıklayarak siteyi incelediğinde sadece bir e-kitap almadığını, online bir danışmanın olduğunu da göreceksin. Mike verdiği destek ile danışanlarının çıktıkları bu yolda çok daha hızlı ilerlemelerini sağlıyor.

                                                       YENİ YAZI MUTLAKA OKU


45 yorum:

  1. Ne yapsam hepsi boşa çıkıyor

    YanıtlaSil
  2. kızı 8 senedir sevdim çıkma teklifi ettim kabul etmedi la

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senşnki dha beter bro. :(

      Sil
    2. Ben gibisin sende 7 senedir seviyorum 1 kere bile bakmadı vazgeçmedim vazgeçmeyeceğim de

      Sil
    3. Oylesinin amina koyim

      Sil
    4. takma sikine daha ammı yok mk

      Sil
    5. Kardeşlerim hiç sevgilim olmadi ama taktik olarak hep duydukları iltifatları değilse içinizden gelen güzellikleri söyleyin mesela;
      Cennette tadilat mi var bu kadar güzelsin ;)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. La şimdi kıza çıkma teklifi etsek yok diyor güven sağla dior

    YanıtlaSil
  6. La şimdi kıza çıkma teklifi etsek yok diyor güven sağla dior

    YanıtlaSil
  7. Ya ben liseliyim. Diğer sınıftaki kıza aşık oldum. Daha tanışmadan teklif ettim kabul etmedi nedenide yok. Şimdi kızla nasıl tanışırım bi soyleyin yav. Çok utanıyorum onunla konusmaya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş de ki sadec hoşlandım yarram de etsen ne olcak yarramın kafası senin belanı skerim ha de kavga çıkart sonra kavga edin 2 sınıfı birbirine et sonra barışın sonrda aşık oldum de çık tamamdır aynı şeyi yaptım 8 yıldır süper düşmanım var

      Sil
    2. Aynen kardeşim yine sen hiç konuşmuyomuşun yine biz şakalaşıyoduk çıkma teklifi ettim kabul etmedi bide arkadaßindan rica etmiş benim sevgilimmiş gibi davran diye

      Sil
    3. kardeşim önce sohbet muhabbet 1veya 2 ay sonra ki sana güveni olsun ve bayanlar ön yargıdır biri kırdıydıysa hiç kimseýe güvenmezler

      Sil
  8. Para bitince aşk sevgi sözleri bitiyor ne anlar bilim adamı aşktan felan aşk nasıl bir şey biliyomusun admin dinle bak aşk sirat köprüsü gibi bok gibi bişey

    YanıtlaSil
  9. Sevdiğim kız benden 2 yaş büyük 18 yaşındayım ve çekici bir tipim var (kendini beğenmişlik olmasın şimdi, etraftakiler öyle söylüyor en azından) sevdiğim kız aşırı bakımlı, aşırı güzel bir kız. Üniversite öğrencisiyim ve aynı üniversitede okuyoruz kızı çok çok seviyorum nerdeyse her dakika aklımda ama bir problem var ki o da utangaçım taktik verin lütfen hayatımda hiç bir zaman bir kıza bu kadar bağlanmadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. krdş çok tipsizsin amk ne çekicisi

      Sil
    2. Aynen amk baya cirkinsin ben o kizin yerinde olsam senk dovdururum

      Sil
  10. Amk listeye bak benden bi bok olmaz (bide 100kg olmuşum kız bana ne baksın ineğim zaten yakışıklımıyım no amk ben ne bokuma yaşıyorum?)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KARDEŞ ÖNEMLİ OLAN KİO BOY VEYA TİP DEĞİL ÖNEMLİ OLAN KALP ALLAH SANADA HAYIRLI BIRISINI ÇIKARIR MERAK ETME :D

      Sil
  11. Beim gibi yakışıklı olmakta fazla sorun bi kız ben çirkin seviyorum dedi bana :))

    YanıtlaSil
  12. Çok değer verdim pişman oldum. Değer vermeyi azalttım bu sefer o üstüme geliyor. Kızları anlamıyorum.. Değer verdikçe ego yükseliyor. İnce çizgide gitmek lazım :)

    YanıtlaSil
  13. Valla arkadaşlar meselenin özü şu bir kızdan hoşlanıyor musun o zaman kıza önce onu sevdiğini hisettireceksin sonra kız hiç umrunda değilmiş gibi diğer kızlarla tanışacaksın ben bu taktikle okulun kızlarının %90 ını deliler gibi peşimden koşturuyorum ne kadar seviyorsan o kadar umursama (küçük bir ayrıntı yakışıklı olmak işlerini kolaylaştırır Asdasdas)

    YanıtlaSil
  14. Ben bi kızı çok çok çok çok seviyorum. Kankam bana ayarlıcam dedi. Ama kız aslında kankama aşık. Kankam kızın ona aşık olduğunu öğrenince o da kıza aşık oldu. Ama kız beni de seviyo ama kankamdan sonra napıcam ben yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarramı yala one ple amk

      Sil
    2. Senin kankanında aminakoyim o nasil kanka amk

      Sil
  15. abi ben bittim mal gibi konuştum kızla çaylaklık düzeltebilirmiyim

    YanıtlaSil
  16. Gençler size ufak bir tavsiye vereyim kıyafetinize önem verin ilk baktıkları şey nasıl göründüğün yakışıklı olmayabilirsin ama bakımlı olmak farklıdır bir kızla ilk defa buluşuyorsan kızın devamlı gözlerine bak kendini kasarak konuşma eğlenceli vakit geçirmeye bak ve ilk fırsatta öpüş böylece çıkma teklifi etmene gerek kalmıyacaktır 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen hemen opusmeliyim. ondan sonra anami siksinler orda

      Sil
  17. Yukarıda hemen öpüşmelisiniz yazan arkadaşa sesleniyorum Sevdiğim kızın arkasında okulövar anamı sikerler.bu arada bende başta hata yaptım çekimngendim sonradan açıldım internet saolsun beni yeniden tasarladı ciddiyim kızlarla nasıl konuşulması gerektiğini herkes araştırmalı

    YanıtlaSil
  18. ben bi kız sevdim çiçekler aldım şiirler yazdım yüz vermedi be offf offf
    hala da yüz vermiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde götümü bu kadar kaldirsan bende vermem amk unutma kaçan kovalanır şimdi kiza biraz daha az yüz ver kiz sana sorucaktir yada bi sekilde sorduracaktir beni hala sevmiyomu sorduruyosa o kizi birakma hafi hafif yaklas ama kizin umrunda degilsen yanlis sulardasin o kizdan sana hayir gelmez

      Sil
  19. Bir kiz var onu cok sevmistim ama sonradan cok degisti dogruyu soyliuyim 11 yasindaym kiz 10 yasinda eski en iyi arkadasima asik kimseye iltifat etmedigim kadar iltifat ettim hep pesinden kostum (kiz sinif arkadasm) onun oldugu yere gidiceksem parfum siktim sik giyindim daha ne yapayim ben yardim edin bana lutfen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resmini at bi 31 çekelim aklı başına gelsin

      Sil
  20. Hep ayni hikaye ayni kahramanlar Olum kiz a ilgi goster bi sekilde bakışla da olur kucyk bi kolye ile de hedie mesela lan Kizlara yuzvermeyin birakin onlar kossun akilli olun olumm : ) selam ile.Exit

    YanıtlaSil
  21. bu arada buraya giren en son saf benmiyim sjdjsj :))

    YanıtlaSil
  22. Hoşlandgm kiz bana ne dedi diyem size dinleyin,; Aşk ile arkadasligimiz kirletmeyelim :p dedi aynen bende ona lan gerizekali zaten arkadsz dedim halen konusyoz : ))

    YanıtlaSil
  23. Kizi anlamak diye bi sey yok zaten anlasaniz burda olmassiniz bol sans .ddf eyvallah

    YanıtlaSil
  24. son bisey ikie bi mk diyen arkadasa sozum hep koyuyon dikkat sanada koyarlar bi gun :) mk grsrz.

    YanıtlaSil