9 Mayıs 2015 Cumartesi

KIZLA İLK KEZ BULUŞMA | İLK KEZ BİR KIZLA ÇIKMAK

Kızla İlk Buluşmada Konuşulabilecek Konular

Kızla İlk Buluşmada Ne Konuşulur?Kızla ilk buluşma sürecinde her dakikanın bir film gibi geçmesi için ne yapmalısın? Filmlerde seyrettiğimiz o romantik sahneler, her kadını anında heyecanlandırır. “Keşke karşıma benimle böyle ilgilenecek bir erkek çıksa.” Diye düşünürler.
Kilometrelerce uzakta olmasına rağmen, bir gün aniden karşısına çıkar ve kız şaşkınlıkla ona bakarken, o ismini haykırarak sımsıkı sevdiğine sarılır. Tüm ümitler neredeyse yok olmuşken, tekrar yolları birleşir. Bu ya tesadüfi olmuştur, ya da mükemmel erkeği bir yolunu bulup ona ulaşmıştır.
Belki başka bir senaryo şöyle geçiyor olabilir: Güzel paylaşımların yapıldığı bir tanışma anından sonra kızla ilk bulaşma öyle geçer ki, yıllardır hayal ettiği bir hediyeyle erkek karşısına çıkar. Burada işin ilginç tarafı, kız ona bundan hiç söz etmemiştir. Mükemmel erkeği, günlerce ya da haftalarca araştırıp onun için kafasını yormuştur. Sonunda istediğini keşfedip, hayatının en güzel hediyesiyle karşısına çıkmıştır. “Beni ne kadar da düşünüyor. Aradığım erkek bu olmalı.” Düşünceleri kadının kafasında canlanır.
Biz erkekler, bu tür filmlere yüzeysel baktığımızdan, izlediğimiz sahnelerde asıl çekici olanın ne olduğunu kavrayamayız. Hediyenin kadını etkilediğini düşünebiliriz ya da aniden karşısına çıkmak etkilemiştir diye düşünebiliriz.
İngiltere’de yapılan bir araştırma sonucu, film seyrederken kadınların algıladığıyla erkeklerin algıladığı birbirinden farklıdır. Kadınlar yaşanan duygulara odaklanırken, erkekler direkt gördüklerini hafızalarına kazırlar. Kızla ilk buluşma kavramının rüya gibi geçmesi için bir erkek, duygulara yönelmeli. Bir kadın gibi düşünmelisin.

İlk Buluşma Sürecinde Etkili Sohbet Tekniği

Sohbeti duygulara çekip daha içten ve samimi bir sürece girmek için ne yapmalı? Bu sorunun cevabı kritiktir. Çünkü bu sorunun cevabıyla bundan sonra yapacağın sohbetler, daha akılda kalıcı olacaktır. Daha önce hiç yaşamadığı paylaşımları yaşayacaktır. Şu cümleyi sıkça duymaya başlayacaksın:
“Sanki seni yıllardır tanıyor gibiyim. Çok ilginç bir duygu…”
Garanti konuşuyorum çünkü tamı tamına 3 sene önce bu tekniği kullanmaya başlamıştım. Tarzıma oturduktan sonra sohbetlerimde inanılmaz bir değişiklik oldu. Kadınlarla daha sıkı bağlar kurabiliyor, benimle yaşadıkları ilk buluşma onlar için eşsiz geçiyordu. Evet, bunları direkt bana karşı söylüyorlardı. Özellikle de yukarıdaki cümleyi tekrar tekrar duymaya başlamıştım. “Seni yıllardır tanıyor gibiyim Bay Sosyal.”

Duygusal İletişim

Futbol, filmler, siyaset, dünya, magazin, oyunlar, geziler… Tercih edilmesi gereken konular olmasına rağmen, birazdan anlatacağım teknikle, her konuyu daha ilginç ve duygusal hale getirebilirsin. Bu tekniğin adı “Duygusal İletişim”. Duygusal iletişimin birçok tekniği mevcut fakat bugün okuyacağın teknik, aralarında en etkili ve en basit olanıdır. Bunun için ne yapacaksın?
Cevabı basit… Futbol sende ne gibi duygular uyandırıyor, düşün? Tutku mu, heyecan mı, haz mi? Film seyredince ne hissediyorsun? Rahatlık, huzur, mutluluk mu?
Ben sürekli gezen biriyim. Dünyanın farklı bölgelerine gitmek, beni inanılmaz mutlu ediyor. Keşfetme tutkum ortaya çıkıyor. Yeni yerlere gidip, yeni insanlarla tanışmak, ufkumu açıyor. Çekici bir erkek olarak, dünyaya bakış açımı büyütüyor. Dünyayı evim olarak görüyorum. Gezmek demek benim için büyük bir tutku demektir. Heyecan, maceraperestlik, şevk, gizem, mutluluk ve birçok duygu daha…
Gezdiğim yerlerden bahsetmektense, gezince yaşadığım duygulardan bahsetmek, sohbetlerimi daha samimi kılacaktır.

Örnek Sohbetler – Yapılmaması Gereken

Kız: “Ne yapmaktan hoşlanıyorsun?”
Ben: “Gezmeyi seviyorum. İngiltere’ye, İsveç’e, Almanya’ya gittim. Hepsi çok güzel ülkeler. Sen gezmeyi seviyor musun?”

Örnek Sohbetler – Yapılması Gereken

Kız: “Ne yapmaktan hoşlanıyorsun?”
Ben: “Gezmek benim vazgeçilmez tutkularımdan biridir. Daha önce birkaç ülkeye gittim, fakat bende uyandırdığı mutluluk duygusunu başka bir aktivitede bulamadım. Gezmek seni de heyecanlandırır mı?”
Ne demek istediğimi anladın mı? Kadın sohbeti devamlı yüzeysele çekse bile, sen her konuyu duygusal bir seviyeye getirebilirsin. Böyle yapman randevularını daha akılda kalıcı yapacaktır.
Kızla ilk buluşma sürecinde duygulara hitap etmek,  birçok erkeğin uygulamadığı bir tekniktir. Yüzeysel konuşurlar ve bu yüzden hep sıradan olurlar. Sen sohbetini bir kadın bakış açısıyla gerçekleştirdiğinde, diğer erkeklerden büyük bir farka sahip olacaksın. Deneyimlerini yorum kısmından benimle paylaşabilirsin. Makaleyi çok faydasını göreceğine inandığım iki kapsamlı ve kaliteli kitap tavsiyesi ile bitiriyorum. Kendine çok iyi bak!
İncelemek İçin Tıkla: Kadın Avcısı Seti
İncelemek İçin Tıkla: Kızla Tanışma Eğitim Seti

0 yorum:

Yorum Gönder