17 Mayıs 2015 Pazar

KADINLARI ETKİLEME YOLLARI 2015 | KIZLARI ETKİLEME YOLLARI | KADINLAR NE İSTER

Ağızlara sakız olmuş bir efsane, “abi kız tavlamak için önce ağzın laf yapacak”..Bir de surata küçük dağları ben yarattım ifadesi takınır bunu söyleyen şahıs.Çok biliyor ya..
Yanlış biliyorsunuz.Can alıcı nokta bu değil, güvenin bana.
Yine bana has bir başlangıçla giriyorum: Gelin anlatayım..KADIN AVCISI KİMDİR
Erkeklere hitap eden bir üslupla devam ediyorum..Kızlar da, iki erkeğin muhabbetini dinliyormuşçasına, üçüncü şahıs gözüyle okuyabilir = )
Etrafınızda mutlaka ama mutlaka vardır sürekli kızlarla takılan erkeklerden..Her erkeğin samimi olmak isteyebileceği bir yakın arkadaş; Atınçlar, Doğukanlar…Üzerindeki buram buram kadın kokusuna rağmen hala tek tabanca takılan hoş, samimi, kafa adamlar..En güzel onların ağızları laf yapar.Her zaman anlatacak bir şeyleri vardır.Kızlar onunlayken çok eğlenirler.Fakat sonuç; “ben seni kardeşim olarak görüyorum Doğukan..”
Kızımız, kendisini insan yerine bile koymayacak birine gönlünü kaptırmıştır bile..
Peki neden?

Kadınlar Gerçekten İyi Karakterli Erkekleri Mi Sever?
Çok açık ve net söylüyorum, bir kız sizi fiziksel olarak arzulamayacaksa, ağzınızla kuş tutsanız da arkadaş olarak görüleceksiniz.Yani ilk başta onda sarılma-öpüşme-sevişme dürtülerini harekete geçirmediyseniz, bunu yarattığınızı hissetmiyorsanız, en başından bağınızı kestirip atın.Çünkü friend zone damgası dövme gibidir, karakter gibidir, uyuşturucu gibidir..Bir kere beyne yerleşti mi, o ilişki farklı bir boyuta ulaşmaz..
Bir diğer boyut, işin karakter kısmı..İyi karakter demek; dürüstlüğü ve sadakati bünyesinde bolca barındıran, kendisinden çok karşıdakini düşünen anlayışlı insan demektir..Bana göre..
Şimdi sakin olun, dürüstlüğünüzü ve sadakatinizi yavaşça yere bırakın..

Sanılan, kızların dürüst erkek sevdiği; gerçekte olan, kızların yalancı erkeklere istemeden de olsa kapılması..Çünkü arkadaşım, kızlar mitomandır.Üzen gerçeklerdense, mutlu eden yalanları tercih ederler.Tarzını o gün iğrenç mi buldun? Hayır, sakın saatlerce yaptığı hazırlığa en ufak bir olumsuz eleştiride bulunma.Yüzüne aylık geliri 20.000’in üzerindekilere has olan o yavşak gülümsemeyi takın ve kızın ruhunu tatmin et..
Senin sadakatin bir çekicilik unsuru değildir.Gözün ondan başkasını görmüyor mu? Sen tam bir çantada kekliksin.Sıkıcısın.Heyecan vermiyorsun çünkü tahmin edilebilir birisin.Hangi kız, sevgilisinin hayatında asla başka birinin olmayacağından emin olmak ister ki? Aksini iddia edenler çıkacak.Gerçekten düşünmek istedikleri sadakatin değil.İnanın bana.”Çapkın erkekler kadınları etkilemeyi iyi biliyor” da değil olay, sadece çapkın olmak başlı başına tercih sebebi olabilir.Dostum, kadınlar yengesini düdükleyen Behlül karakterine, kocasının yakışıklı yeğeniyle yatan Bihter’e haftalarca reyting rekorları kırdırdı.
Zaman zaman yaptığın küçük jestler çok hoşuna gidecektir.O sürprizlerin kıymetini de, senin onda yarattığın huzursuzluklar artıracaktır.Tuhaf ama gerçek.Sürekli iyi davranman seni basit yapacak.Kızlar basit erkek sevmez.
Dürüstlüğün, sadakatin, diğerkam yapın onu etkilemeyecektir.

Kötü erkeğin, kadını çeken özgüveninin kaynağı muhtemelen iyi bir görünüş ve maddi yönden güçlü olması da sağlıyor olabilir.Aslında işin sırrı karakteri bozmaktan da geçmiyor, kötümser olmayın.Dozunda özgüvene sahip, kadının kalbine giden yola dokunabilecek şekilde zaman zaman esneyip kıvırabilecek sosyal erkeklerin de şansı bir hayli yüksek..
Yine de sonuç olarak; kızlar iyi erkekleri sever, kötülerine aşık olur.

0 yorum:

Yorum Gönder