17 Mayıs 2015 Pazar

BİR KADINI SEVMEK İÇİN DOĞRU NEDENLER | EN ETKİLİ TANIŞMA YOLLARI

 Bir Kadını Sevmek İçin Nedenler ve Bir Erkeği Sevmek İçin Nedenler  Tıkla-Öğren isimli bencelerime devam niteliği taşıyan yeni bir Bence ile karşınızdayım. Bu Bencemizde de bir kadından nasıl nefret edebilir, soğuyabilir ya da uzaklaşabiliriz bunları maddelemeye çalışacağım.
Kanka ve kardeşim kelimelerini çok kullanmaları ile başlayabiliriz. Bir kadının bana kardeşim, kanka diye hitap etmesin kadar itici bulduğum bir durum yok. Ben kardeşin değilim yahu. Ben bir erkeğim. Potansiyel sevgili, koca veya yatağına partner adayıyım. Önce bunun farkına varmalısın.
Bir Kadından Nasıl Nefret Edilir?
Naiflik ve zarifliklerini unutup kaba olmalarını istemem. Erkek gibi davranan ve hareket eden kadınlardan hiç haz etmem. Özellikle geğiren veya arkadaşlarının yanında *suran kadını döner tekme görünümlü kafa ile uğurlayasım gelir.
Kadın bakımlı olacak. Bakımlı olmayan bir erkek her türlü idare ediyor. Bunu görüyoruz. Tersini iddia etmeyin. Ama kadın dediğin kendine dikkat edecek. Bir kadının bıyıkları ya da tüyleri olabilir vücudunda. Ama lütfen bunları alın. Evdeyken veya dışardayken bu tip detaylara dikkat etmenizi rica ediyorum.
Dolgulu külot ve sütyenin erkeklere yaşattığı hayal kırıklığını kelimelere döksem Türk Dil Kurumu, kullanacağım kelime sayısı yüzünden benden telif hakkı isteyebilir. Bu detay yüzünden bir çoğunuz Kinder Surprise yumurta gibisiniz. Dışınız iyi ama içinden ne çıkacağı belli değil. Lütfen buna dikkat edelim.
Bazılarınız hayatımıza girip bizi mahvediyor ve alkole alıştırıyorsunuz. Sonra vay efendim neden erkekler bu kadar içiyor, sarhoş oluyorlar? soruları havada uçuşuyor. Lütfen erkeklere iyi davranalım. Bizi üzmeniz gereken canlılar olarak görmekten vazgeçmelisiniz.
Gereksiz kıskançlıklarınız bizi çok bunaltıyor bazen. Ulan ç*kümü keseyim de kız arkadaşım olmasın gibi isyankar modlara girmeyen erkek emin olun yoktur. Ben nerede hata yaptım cümlesini bize kullandırtmayın. Kıskanın ama her şeyi de ölümcül bakışlarla sorgulamayı bırakın lütfen.
Bitmek bilmeyen p*ç sevginiz yüzünden size çok kırgınız. Adam olup kadına değer veren erkekler yerine gidip "yüreğinizi yetimhane eyliyor ve piç sevdalara yer veriyorsunuz". Sizi sevmeyecek ve üzecek erkekleri sevmeyi tercih ediyorsunuz. Gerçek adamları da dertlerinizi anlatmakla avutuyorsunuz.
Tripleriniz artık biz erkekler için korku filminin en can alıcı sahnesi niteliğinde. Ne olur vazgeçin şu huyunuzdan. Trip atmanızı hak etmesek de bunu bir şekilde bize yapıyorsunuz. Bundan zevk mi alıyorsunuz? Anlamıyorum.
Bazen çok konuşuyorsunuz. Dırdırınızdan defalarca şikayet ettik. Ama işe yaramıyor. O anlarda kulaklarıma çorap sokup sessizliğe gömülmek istiyorum. Biraz az konuşmak sizin de çene sağlığınıza faydalı olmaz mıydı?
Bizi bazen öyle köşeye sıkıştırıyorsunuz ki.. Acaba sizlerde medyumluk mu var? Merak etmiyor değilim. Cevabını bildiğiniz soruları sormayın bize. Biz nasılsa korkudan gerçeği söyleyemiyoruz. Siz de lütfen daha fazla korkutmayın bizleri . :):

Bir Bence'nin daha sonuna geldim. Umarım hemcinslerim bana hak verecekler ve kadınlar da benden yine nefret edecekler biliyorum. Ama gerçekler biz erkeklerin gözünden böyle maalesef. Kendinize iyi bakın ve hoşça kalın. :):

0 yorum:

Yorum Gönder