15 Temmuz 2014 Salı

BİR KIZI ETKİLEMENİN PÜF NOKTALARINI ÖĞRENMEK

                  Çekingen biriydim,kızlara yaklaşamıyordum,adeta korkuyordum,onlardan.Kendimi çirkin buluyordum.Hiç kız arkadaşım olmamıştı.Aileme veya bir arkadaşıma da açılamamıştım.Çıldırmak üzereydim.
       Tek istediğim bir kızla tanışmak ve onu etkilemekti.Yukardaki resimdeki gibi bir kız hayal ediyordum.İnternette gezinip dururken Kadın Avcısı diye bir siteye denk geldim.Bir ay boyunca inceledim.Sıfırdan zirveye bir kızı nasıl etkilerim ona nasıl açılırım.Nasıl teklif ederim bunları öğretiyordu.
       En sonunda son çare aldım.İyi ki de almışım ürünün her sayfasında kendimi yeniden keşfettim.Kendime güvenim arttı,ön yargılarım değişti.Kızlara daha değişik bir gözle bakmaya başladım.1 ay içerisinde verilen önerilerle bir kız arkadaşım oldu.Şimdi onunla çok mutluyum.Ürün sahiplerine söz verdiğim gibi ürünü herkese önermeye başladım.Bu bir gönül borcuydu üstümde.Hepiniz çekinmeden alabilirsiniz.Tıklayıp sitesine erişebilirsiniz.
7 aşamadan oluşan bu eğitimde yok yok.İçerik çok dolu.Özel ve gizli yöntemler çok özel kimsenin bilmediği çıkma teklifi kalıpları.Kızların dayanamayacağı sözler.Ürünü almadan ücretsiz ön eğitimlerine bu linkten ulaşabilirsiniz.Bir süre bekledikten sonra alttaki resim açılacaktır.Kaydolunuz.

0 yorum:

Yorum Gönder