9 Şubat 2015 Pazartesi

SEVGİLİLER GÜNÜ HEDİYELERİ VE ANLAMLARI

1. Saç şekillendirici


Gizli mesaj: Kuaförün senin sayende 3. arabasını aldı aşkım.

2. Kravat


Gizli mesaj: Ailemle tanışırken şık giyinip gelmeni istiyorum!

3. Aksiyon kamerası


Gizli mesaj: Birlikte tatile çıkalım mı?

4. Cüzdan


Tuzaklı hediye: Bakalım o bölmeye benim fotoğrafımı mı koyacak annesinin mi?

5. Parfüm


Söylenemeyen mesaj: Yalnız bir gün sokakta bu kokuyu duyup acı çekmek istemiyorum :(

6. Çanta


Evet daha büyük bir çanta çünkü ihtiyacın olan her şey her zaman yanında olsun, istediğin zaman bende kal istiyorum.

7. Çorba Pişirme Makinesi


Hasta olduğunda sana ben bakarım aşkım... (ama çorba yapmayı beceremiyorum.)

8. Kulaklık


Ama hep bizim şarkımızı dinle :)

9. Güneş Gözlüğü

Şiirli gizli mesaj: O gözler benim, başka kimse görmesin.

10. Kol saati


Artık beni bekletmezsin herhalde

0 yorum:

Yorum Gönder