15 Şubat 2015 Pazar

KADINLARI ETKİLEYEN KOKULAR | AFRODİZYAK KOKU


                                       

                    FERROLE Parfümle ilgili detaylı bilgi için bu siteye TIKLAYINIZ.






Afrodizyak Nedir ve Kadınlar Üzerinde Nasıl Etki Eder?

Afrodizyak; cinsel hormonların salgılanmasını sağlayan bitkisel karışımlardır.

 

Bilinçaltı koku sinyalleri ile kadının aynı anda 5 duyu organına birden hitap edebilmeye yardımcı bu sihirli karışım tamamen sağlıklıdır.

Doktorlar tarafından önerilen bir çok kökü (hindistan cevizi, istirdiye, garum, passiflora quadrangularis,fluoksetin, meskalin, lapis lazuli, moringa oleifera vb...) içerisinde barındırır.


Afdoziyak; kadınlar üzerinde 10 saniye gibi kısa sürede çok hızlı ve şiddetli etkisini gösterebilir. Bir anda tüm duyu organlarının uyarılması cinsel hormonları standartın üzerinde salgılanmasını sağlayabilir ve kadın'da gözle görülür değişiklikler yaratabilir.

Afrodizyak; Erkek için hazırlanan tüm koruma kalkanlarının bir anda ortadan kalmasını, erkeğe olan güven artışını ve çekiciliği tetikleyebilir.




Kullanım Şekli

Aşk Parfümü`nü Boynunuza, kulak arkasına, ense bölgesine, dirsekle bilek arasına veya vücudunuzun herhangi bir bölümüne uygulayabilirsiniz.


Kadınları parfümü sıktığınız anda kendinize aşık edebiliyor,onları adeta köleniz  haline getirebiliyorsunuz.İçeriğindeki Feromen etkisi tam afrodizyak etkisi yapıyor.Yorumlara dönelim bakalım.


 BAZI FACEBOOK YORUMLARI BU NASIL BİR KOKU FERROLE HABERSİTENDEN OKU




  • Yaşar Özdemir ·  · Lise
    ürün dün elime ulaştı. sıktım ve metrobüse bindim bindikten yaklaşık 5 dakika sonra bir kadının resmen bana sürtündüğüne şahit oldum aman kardeşim aman fazla sıkmayın yoksa olur olmaz yerde fantazi yapmak zorunda kalırsınız benden söylemesi

    • Rüstem Bakirci · Marmara Üniversitesi
      değsinler usta ne güzel bizde metrobüste fantazi yaparızz

    • Sezai Çolak · Kocaeli Üniversitesi
      :D

  • Alper Kılıç · Kendı ısımın patronuyum'da çalışıyor
    sokaktaki çirkin erkeklerin yanındaki güzel kızların sebebi bu parfüm mü yoksa lan?? :)))

    • Ergenç Bülent ·  · Van cumhuriyet lisesi
      para olsa alcazda öğrenciyiz para yok :d

      • Emrah Gülom Pala ·  · Tersan Tersanesi'de Vinç Operatörü
        Benim o işlerde gözüm yok. Sadece karımla aramız iyi olsun diye aldım. Artık bana daha sıcak davranıyor. 2 haftadır hergün kulalnıyorum. Duacısıyım valla bu parfümün.......

        • Kerim Ceylan ·  · SensizLik Gibisi Yok'ta çalışıyor
          AYNEN BENDE BU DÜŞÜNCE İLE ALDIM VE ÇOK BEĞENDİM. EŞİM DIŞARIDA KULLANMAMA İZİN VERMİYOR :) SADECE EVDE EŞİME ÖZEL KULLANIYORUM

      • Murat Aslan ·  · Yüregimin Kıyısı."'da çalışıyor
        parfum çok iyi yaww. tatile marmarise gidiyorum marmaris gibi bi yerde bu parfümle çok can yakarım.

        • Tekin Arslan ·  · Tekstil'de Kesim ustası
          Beyler iyi güzel memnunsunuz ama herkese tavsiye edip durmayın. Herkes bilirse ürünün bir anlamı kalmaz. Herkes bilmesinki bizim bir ayrıcalığımız olsun lütfen.

          • Ayhan Yusuf · Pazarlamacı'da çalışıyor
            HAK VERİYORUM SİZE. BANA KOKUSUNU BEĞENİP MARKASINI SORAN KADIN YADA ERKEK TANIDIKLARIMA GERÇEK MARKASINI SÖYLEMİYORUM. UZUN YABANCI Bİ ADI VARDI AKLIMDA DEĞİL YADA MARKASIZ AÇIK PARFÜM HEDİYE FALAN DİYORUM. FAZLA KİMSE BİLMESİN BENCEDE.

        • Bilal Güldemir ·  · Metal iş'te Patrón Tequila
          siparişi verdim bizim ofiste hosladıgım bayan var onda etki eder inşallah

          • Arda Paşaoğlu ·  · Minibüs'te Şöför
            aldıh bakalım ne olacak daha kullanmadım ama kokusu falan cok guzelmis

            • Mehmetdiyar Balpetek ·  · Ikokul
              Sadece kokusu değil herşeyi süper kalabalık ortama gir ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksın

          • Emir Emiçi · Galatasaray'da çalışıyor
            2-3 ay önce aldım süper brşey şuan para yok dişye alamıyorum parası oln kaçırmsın. kızlar kokusuna tapıyor resmn

            • Rahim Rte Özbey ·  · Büyükçekmece, İstanbul
              kızlar kokuyu alınca asılıyorlar sürekli muhabbet kurmaya çalışıyorlar
              xD

              • Mehmet Ergül ·  · 9 Eylül Üniversitesi
                ARKADAŞIM TAVSİYE ETTİ BANA NASILDIR PARFÜM DEDİĞİ KADAR ETKİLİ Mİ ACABA ARKADAŞLAR

                • Sezai Aygün · Karadeniz Kafe'de çalışıyor
                  ben öneririm kardeş tam bi fantezi ürünü...

                • Ufuk Zangal · Sanane be
                  sorman bile hata

              • Abuzittin Gıdıgıdıyandan
                desenize bunun sayesinde milletin kız derdi kalmıycak

                • TC Sadık Kar · Differenthair'de Işveren
                  şüphelerim vardı siparişim gelmeden önce ama ürün ulaştı elime bugün kullandım yorumumu paylaşmak istedim düşünenlere tavsiye ederim kokusu falan harika birşey karşı cinsteki etkisini de hissedebiliyosunuz

                0 yorum:

                Yorum Gönder