5 Ekim 2014 Pazar

HOŞLANDIĞIM KİŞİLERE AÇILMAKTAN KORKUYORUM | YÜRÜYEN ÖZGÜVEN SETİ

Arkadaşlar burada tavsiye ettiğim ürünlerle ve yazılarla sizlere yardımcı olmaya çalışıyorum,beni takip eden arkadaşlar bunu çok iyi biliyor.Çoğu arkadaşımız utangaç olduğundan sevdiği veya beğendiği kıza açılamıyor.Utangaç olan tavrınızı taş gibi bir özgüven haline getirecek ciddi bir setten bahsetmek istiyorum.Eğer aşağıdaki belirtiler sizde de varsa vakit kaybetmeden teklif edeceğim siteye gidin.

  • Utangaçlık ve özgüven eksikliği
  • Ortamlara girememek
  • Kızla nasıl tanışacağını ve ne konuşacağını bilememek
  • Cevap verememek 
  • Kendini ezik hissetmek
Bunları aşmak sizin elinizde Özgüvenini geliştirerek hayatına bambaşka bir biçim verebilirsin.

Yürüyen Özgüven adlı kitapta neler var peki,

Yürüyen Özgüven E-Kitabında; 
Blackboard
  • Defalarca deneyimlenmiş, gözlemlenmiş, öğretilmiş ve ispatlanmış teknikler
  • Özgüven hakkında ufkumuzu geliştirecek bilimsel araştırmalar Örneklendirilmiş durumlarla beraber kalıcı özgüvenin sırları…
  • Yazarın yaşamış olduğu ders niteliğinde deneyimler
  • 14 günlük özgüven arttırma programı…
  • Özgüven kazanma sürecinde seni motive edecek özlü sözler
  • Özgüvenini arttıracak moda ipuçları
  • Özgüvenin en büyük destekleyicilerinden olan fiziksel görünüm için en iyi fitness önerileri
  • Daha sosyal birine dönüşmek için pratik ve eğlenceli görevler…
  • Oturduğun yerden para kazanmanı sağlayan çağın mesleği
  • Aşk hayatını renklendirecek flört ipuçları
Ve çok daha fazlası seni bekliyor.
Sevdiğiniz kıza rahatlıkla açılacaksın,Patronuna cevap  verebileceksin,yürüyüşün değişecek ve kendini çok daha fazla mutlu hissedeceksin.
Arkadaşlar tıklayarak ürün sitesine BURADAN gideceksiniz.
Ürün sahibi Sensei kendini şöyle tanıtmış .Bakın aşağıda.O da utangaç biriymiş önceden.

Sensei Kimdir

Merhaba;
Ben Sensei. Hayatımın çocukluk ve ergenlik dönemlerinde ciddi özgüven sorunlarıyla geçirmiş biriyim.
  • Özgüvensiz olmam yüzünden; hoşlandığım kişilere açılmaktan korkuyordum.
  • Özgüvensiz olmam yüzünden; konunun hakimi olsam bile fikirlerim yüzünde benimle alay ederler diye korkuyor, hep susuyordum.
  • Özgüvensiz olmam yüzünden; hak etmediğim eleştirileri, lafları sineme çekiyordum
  • Özgüvensiz olmam yüzünden; iş başvurularım hep negatif sonuçlanıyordu.
  • Özgüvensiz olmam yüzünden; hakkımın yenmesine göz yumuyordum.
  • Özgüvensiz olmam yüzünden; beni ezik olarak görüyor dalga geçiyorlardı, gecelerim ağlamakla geçiyordu.
Özgüvensizliğimden dolayı yaşadığım negatif durumları çok daha uzatabilirim ama seni sıkmak istemiyorum. Zaten, böylesine depresif durumlarla karşı karşıya kalmasam kendimi özgüven konusuna adamazdım zaten. Yaşadığım acı verici olaylar tetikleyici oldu hep… Uzun sürdü, canım yandı, aşılması zor engellerle karşılaştım ama bugün özgüvenle alakalı tüm sorunlarını çözmüş, çevresinde kendisine değer verilen, geçen hafta yaptığı hayalindeki işin görüşmesi pozitif sonuçlanmış ve hayatının aşkıyla birkaç ay sonra evlenecek, daha cesur ve en önemlisi DAHA MUTLUYUM.
Kısacası kendini; özgüven ve motivasyon başta olmak üzere insanı ilgilendiren bir çok konuda insanlara yardımcı olmaya adamış, 100’den fazla kişiye danışmanlık hizmeti vermiş ve buna aktif olarak devam etmekte olan birisiyim. Beni okudukça daha iyi tanıyacaksın ve anlayacaksındır. Şimdilik bu kadarı yeterli…
Kendine çok iyi bak!
Dostun Sensei…

0 yorum:

Yorum Gönder