14 Eylül 2014 Pazar

BİR KADININ SEVGİLİDEN ÖNCE VE SONRA SÖYLEDİĞİ SÖZLER


1. Hediye olarak alınan güller.

Sevgiliden önce: Hiç yaratıcı değil, son dakika hediyesi resmen.
Sevgiliden sonra: Ay tatlışım bana güller almış, ne kadar romantik değil mi?


KADIN AVCISI E-KİTABI İNDİR!!!

2. Sevgilinin kıyafetlerine karışması.

Sevgiliden önce: Ben bir erkeğin bana karışmasına asla müsaade etmem.
Sevgiliden sonra: Erkek dediğin kıskanç olacak, karışır tabii.

3. Erkek arkadaşının paylaştığın resimlere karışması.

Sevgiliden önce: İstediğim resimleri paylaşırım ne var ki o resimde şimdi.(arkadaşının erkek arkadaşını eleştirirken)
Sevgiliden sonra: Ya canım hani o ikimizin resmini paylaşmıştın ya 2 hafta önce onu siler misin, erkek arkadaşım gördü de pek beğenmedi :(

4. Yazın çiftlerin sarılması ve sıkı fıkı takılması.

Sevgiliden önce: Bu nedir bu sıcakta nasıl böyleler anlayamıyorum, ben neredeyse buharlaşıcam.
Sevgiliden sonra: Neden elimi tutmadın oradan geçerken o kız görmesin diye değil mi doğruyu söyle?! Terlemişmiş bahane üretme bana.


KADIN AVCISI E-KİTABI İNDİR!!!

5. Sevgililer günü.

Sevgiliden önce: Resmen para tuzağı ya ne gerek var böyle şeylere seviyorsan her gün değer vereceksin bir günde değil!
Sevgiliden sonra: Sevgililer gününde Paris'e gideceğiz. Bir yıldır plan yapıyoruz, çok heyecanlı değil mi?

6. Sevgilin olunca kız arkadaşlarından kopmak.

Sevgiliden önce: Benim en değerli şeyim arkadaşlarım onlara ayırdığım vakitten asla vazgeçemem. 
Sevgiliden sonra: Ama bir aydır görüşemedik, ona da biraz zaman ayırmam lazım sevgilim o da sonuçta.

7. Sevgilinin arkadaşları ile çok sık görüşmesi.

Sevgiliden önce: Onun da arkadaşları olacak benim de tabii görüşür arkadaşları ile.
Sevgiliden sonra: Gene mi onlarla buluşacaksın? Sen hep onlarla takıl zaten hiç benimle buluşma.

8. Facebook'da ilişki durumu yapmak.

Sevgiliden önce: Çok saçma. İlişki durumumu herkesin bilmesine ne gerek var.
Sevgiliden sonra: Neden hala ilişki durumu yapmıyoruz? Sakladığın birileri mi var?

9. Ciddi ilişki.

Sevgiliden önce: Çok sıkıcı sürekli aynı kişi kesin sıkılırım ben, hiç bana göre değil.
Sevgiliden sonra: Her an yanımda olsa sıkılmam, olmadığı anlar hemen özlüyorum.

10. Sevgilinin en yakın arkadaşının kız olması.

Sevgiliden önce: Benim de en yakın arkadaşım erkek olabilir yani ne var bunda.
Sevgiliden sonra: O kız kesin aşık benim sevgilime biliyorum bakışlarından belli.

11. Gelinlik.

Sevgiliden önce: Şimdiden gelinlik modellerine bakmamak lazım modası her sene değişiyor zaten.
Sevgiliden sonra: Yaaa şu gelinliği gördün mü? Düğünümde tam da böyle bir şey istiyorum.


KADIN AVCISI E-KİTABI İNDİR!!!

12. Kabul etmek lazım ki; sevgilisi olmayan ya da sevgilisinden yeni ayrılmış kızlar erkeklerden bir şekilde nefret eder.Sevgilisi olduktan sonra ise git gide yumuşar.

Bu bir döngü şeklinde sonsuza dek devam eder.

0 yorum:

Yorum Gönder