13 Ocak 2014 Pazartesi

KIZLARLA ONLİNE FLÖRT ETMEK | KIZ ARKADAŞ BULMAK


"HER HANGİ BİR ARKADAŞLIK SİTESİNDE HOŞLANDIĞIN BİR KIZLA TANIŞMAKTAN İLK BULUŞMAYA KADAR BİLMEN GEREKEN BÜTÜN SIRLARI ADIM ADIM ÖĞRENMEK ÜZERESİN..."
 ( TIKLA)

Merhaba, ben RicciHayatımın son 17 yılını çekici iletişim ve iletişim psikolojisi üzerine 150' den fazla kitap ve semineri neredeyse ezberleyerek ve yüzlerce insanla tanışarak ve bu konuda yardımımı isteyen yüzlerce insana birebir eğitimler vererek geçirdim.

Sana bir sorum olacak.

Sence online flörtte başarılı olmak mümkün mü?

Bence mümkünden öte, gerekli...

Hayatım boyunca online flörtte başarılı olan bir çok insan tanıdım.

- Bir arkadaşım neredeyse hiç evden çıkmaz ama flört ve sosyal ağ sitelerinde tanıştığı en az 3 farklı kızla her hafta randevulaşıyor.

- Kız arkadaşlarımdan biri ise facebooktaki arkadaşlarının arkadaşlarıyla tanışarak çok kaliteli insanlarla tanıştığını ve çoğu zaman çıkma teklifleri aldığını söylüyor. (Profilini düzenlememiz işe yaradı sanırım :) )

- İstanbuldaki bir öğrencim, sadece ona anlattığım bir tanışma cümlesiyle 4 aydır tanışmaya çalıştığı bir kızla artık uzun bir ilişki yaşama evresinde olduğunu söylüyor.

- Bir başkası, 2 yıllık sevgilisiyle sosyal ağ sitesiyle tanıştığını,

- Rizeli başka bir arkadaşım online flört yoluyla tanıştığı kızla evlendiğini söylüyor.

Ve online flörtte başarılı olduğunu bildiğim onlarca insan tanıyorum şu an. (TIKLA)

BU BAŞARILI İNSANLARA ANLATMADIĞIM 100' DEN FAZLA SIRRI BU EKİTAPTA SENİNLE PAYLAŞIYORUM (TIKLA)

 

0 yorum:

Yorum Gönder