10 Ocak 2014 Cuma

BİRKAÇ SORUYLA KADINI BAŞTAN ÇIKARMA

KADINLARA HÜKMEDİN
Yapman gereken sadece bir kaç soruya cevap arayarak istediğin kadını baştan çıkarabilir, koşulsuz bağlılık sağlayabilir, tutkulu bir ilişki oluşturabilir ve hayatını kontrol edebilirsin.

Arzuladığın kadın seni isteyecek, hoşlanacak, çekici bulacak, inanılmaz baskın bir erkek olarak görecek ve inanılmaz sexy bulacak. Sana onunla istediğin her şeyi yapmana izin verecek, neredeyse sana tapacak.

Kitap İçeriği; (TIKLA DEMO TALEP ET)

     
Başlangıç
  1. Giriş
  2. Bağlılık sorunu
  3. Kadınlar ve Erkekler arasındaki farklar
  4. Hayati Bilgiler
  5. Kadınların Zihnindeki 3 Önemli Çelişki
  6. Temel Kadın tipleri
  7. Zihin Okuma ve Tipini belirleme
  8. Test
     


 Tüm Kadın Tipleri için İleri Stratejiler
  1. Genel açıklamalar
  2. Arzuları
  3. Hedeflerine ulaşmada kullandıkları yöntemler
  4. sohbet 
    • Kontak kurma yolları
    • Çekim oluşturma
    • Bağlantı oluşturma
  5. Fiziksel teknikler
    • Beden Dili kullanımı
    • Dokunuşlar
    • Sex
      Tüm kadın tiplerinde master düzeyi teknikler (BONUSLAR) (TIKLA)

  1. Yapay zihin manüpulasyonu
  2. Reddedilmeden yaklaşım teknikleri
  3. Buluşma stratejileri
  4. sohbet teknikleri
  5. Kadınları kendinize nasıl bağımlı hale getiririz
  6. Fiziksel yakınlık teknikleri
  7. Grup sex stratejileri
  8. Sürekli bağlılık oluşturma
  9. Bonus
BAZI KULLANICI YORUMLARI
Genç oğlan   
Üniversitede öğrenciysen kesin oku, kantinde çaya para vermezsin üstelik ayağına gelir. Ama dayak yeme olasılığı çok fazla korkar oldum, okuldaki tipler bana ayar oluyor :)

ÇOK FENA   
Beden dilinin bu kadar etkili olabileceği hiç aklıma gelmezdi, bu zaman kadar ne kadar çok yanlış yapmışım....

xxx   
kadın psikolojisinde devrim...

ahmet   
Bir heyecanla aldım ve hemen denemeye koyuldum ama kolay olmuyor güzelce okuyup kafa yormak lazım.. Şimdilik güzel ve çok eğlenceli.

Emre   
Bu siteyi ilk gördüğümde diğerleri gibi saçmalık olduğunu düşünmüştüm. Demo için formu doldurdum ve okumaya başladım çok ilginç demoyu okumak bile beni şaşırtmıştı şimdi ikinci haftadayım, şimdiden kadınlara bakış açım çok değişti sadece potansiyel kızlar değil etrafımdaki kuzenlerim hatta anneme bile farklı davranmaya başladım... MÜKEMMEL    

0 yorum:

Yorum Gönder