22 Aralık 2013 Pazar

KADINLARI TAVLAMA YOLLARI | RİCCİDEN TAVLAMA DERSLERİ

Kız arkadaş edinmek isteyenler
İkili ilişkilerde başarısız olanlar
Çıkma teklifini yapamayanlar
Alttaki yazıları OKUMALISINIZ.
Bir yandan bilgisayarımda yeni teleseminere hazırlanıp diğer yandan da belki de sadece oda da ses olsun diye açtığım televizyonumda öylesine bir kanalı dinlerken kulağıma şu iki kelime takıldı: "Tavlama Sanatçıları"

Pür dikkat kesildim.

The Mentalist adlı dizi de bir cinayeti çözmeye çalışan dedektiflerin soruşturdukları insanlardan bir tanesi kendini tavlama sanatçısı olarak tanıttığında insanlar şöyle bir duraksadı doğal olarak.

Boş zamanlarında güzel ve kolay elde edilebilir kadınları tavlayıp, seminer ve atölyeler düzenleyen ve bundan binlerce dolarlar kazanan bu tür insanlar gerçekten var.


Atölye, seminer kısmı hariç ben de yıllır önce onlardan biriydim. En iyisinden.

Kendimi ve hayatımı sorguladığım anda ne kadar boş bir şey yaptığımı anlamıştım. Ve bir insan olarak hayattaki en büyük amacım bu olamazdı.

İşte dizideki (ki gerçek hayatta da bunun aynısı ya da türevi şeyler öğretiyorlar) tavlama sanatçısından öğretiler:

"Üç temel şeyi bilmen gerek kadınlar hakkında. Küçümseme, Kontrol, Heyecan. Kadınlar onlardan uzak duran erkekleri severler. Onları biraz küçük gör ve devamlı heyecan yarat."

Bunu dinleyen hafif özgüvensiz dedektiflerden biri gerçekten etkilenmişti.

Yanında bulunan dizinin ana karakteri olan dedektife şu soruyu sordu: "Bunlar gerçekten işe yarıyor mu?"

Müthiş bir cevap geliyor: "Tamamen yabancı insanlarla tamamen anlamsız seks yapmak istiyorsan, evet"
İnsan kendine benzeyen insanlarla birlikte olabilir sadece. 

Yukarıdaki videoyu tıklayıp izleyebilirsiniz.Ricci size 60 günlük ücretsiz kurs şansı verecektir.
Kız arkadaş bulmak isteyenler
Kızla ne konuşulacağını bilmeyenler
tıklayıp hemen ücretsiz kursa
KAYDOLABİLİRSİNİZ.


Kadınlarla sosyal iletişim konusunda ki en üst, en karakterli amacın gerçekten hoşlandığımız bir kadınla karşılaştığımız da ve sadece cinsel anlamda değil duygusal ve zihinsel açıdan da doyurucu ve anlamlı bir ilişki başlatma ve sürdürmek konusunda yapabileceklerimizi öğrenmek olduğunu düşünüyorum.

İşte benim amacım bunu öğretmek.

Ve desteğiniz beni bu konuda müthiş motive ediyor.

Burada şundan bahsetmiyorum. Elbetteki sosyal yetimizi geliştirmemiz, Tanışma Anları Egzersizini yapmamız gerek. Repertuarımızı genişletmemiz rutinler, hipnoz teknikleri öğrenmek, bunlar doğal şeyler. Belki gerekli de, özellikle ilk başta.


DANIŞAN SORUSU:

Merhaba Ricci, yardımına ihtiyacım var. Şu ana kadar bir sürü kızla görüştüm, bir şekilde telefon numaralarını aldım ya da buluşma ayarlayıp onlarla yüz yüze görüştüm. Onlarla zaman geçirdim ve ilgilendiğimi de belli ettim. Bir süre sonra tekrar buluşma ayarladığımda ya da durumu ilerletmek istediğimde aldığım tepkiler hep aynı oldu: "Soner, seni anlıyorum ama ben seni arkadaş olarak görüyorum. Eğer amacın sevgili olmaksa bunu bilmeni istiyorum ve seni kırmak istemiyorum". Kısacası kendimi sevdirmekte zorlanıyorum. Gözlüklü, temiz yüzlü ve m

mülayim biri gibi göründüğüm için mi artık nedendir bilmiyorum, benimle ilişki düşünmüyorlar. Sence nasıl taktikler uygularsam çekicilik sağlayabilirim?
YORUMUM:

Sorun taktikte değil.

Buna nedense herkes düşüyor. Tamam taktikler önemli ama...

"Strateji de yapılan hata taktikle düzeltilemez" Askerlikte en temel kurallardan biri bu.

Demem o ki, çekici bir hayatın formulü çok basit. Sana bir denklem vereyim:

Çekici bir hayat= Anın tadını çıkarmak + Özsaygından hiç kimse için ödün vermemek

Bütün kitaplarım bunun açıklamasıdır.

PUA larda karşılaşılan en büyük sorunlardan biri de "düğme" mentalitesi.

İnsan çok daha karmaşıktır. Şu rutini yaparsam beni çekici bulur, şunu dersem bulmaz mentalitesi sana bu soruyu sorduran.

Sorunu yanlış yerde arıyorsun.

Sorun sistemin kendisinde.
Ancak ister çekici erkeğin yolunu ister tavlama yolunu seçelim kadınlarla başarılı olmak hakkında bilmemiz gereken en temel şey ÇEKİCİLİĞİN NASIL İŞLEDİĞİNİ TAM OLARAK öğrenmek.

Bu yüzden Sosyal İletişim E-Kitabını kesinlikle tavsiye ederim. Hayatını bir çok yönden değiştireceğini garanti ediyorum.

"Bir kitabın bir insan için bu kadar iyi olabileceğine inanmıyorum." diyorsan eğer...

Evet bir kitap tek başına hayatını değiştiremez.

Bu kitapta okuduklarını HAYATINA UYGULAMADIĞIN sürece hayatında bir değişiklik göremezsin.

Kitaptaki bilgileri yıllar süren deneme yanılmalarımdan sonra... Kadınlar konusunda bilinen bütün fikirleri ve teknikleri defalarca denedikten sonra yazdım. Gerçekten dışarı çıktım ve bunun üzerinde çılgın bir bilim adamı gibi çalıştım.

Kişisel kanaatim, bu ekitabı edinmen kadınlar konusunda başarılı olmak hakkında yapılabilecek en iyi yatırımdır.

Hala bu koşullara sahipken Sosyal İletişim Ekitabının bir kopyasını hemen edinmeni öneririm.

Hayatının bu alanında başarılı olmak o kadar da zor değil. Sadece:
Karizma Sırları Merkez


adresine git ve bilgisayarına şimdi indir.

Yakında tekrar görüşeceğiz.

0 yorum:

Yorum Gönder