3 Eylül 2013 Salı

KIZLA TANIŞMA TAKTİKLERİ 1

Yakın bir arkadaşım bir süredir bir kızla birlikteydi.

Dün ayrıldıklarını söyledi bana. "Neden bilmiyorum. Herşey çok güzeldi. Ama durup dururken bıraktı gitti beni........"

Bu durumu daha önce bir çok kere yaşadım ve gördüm.

Sorunun ne olduğunu çok iyi biliyordum aslında. Ama söylemem o an fayda etmezdi.

Bunu tam olarak açıklayabilmem için biraz ayrıntıya girmem gerek.

Çünkü önce bu konudaki yanlış inancımızın köklerini bilmemiz lazım ki kendimizi ona göre istediğimiz şekilde düzeltebilelim.

Yaşadığımız yüzyılda, insanlık neredeyse her konuda 1000 yılda katedemediği yolu katetmiştir.

Sosyal iletişimde buna dahil.

Belki eskilerde (çook eskilerde) bir kadını iltifatlara boğmak işe yarıyordur.

Ama bu zamanda kadınların bizden kaçmasının nedenlerinden biri de bu.

Ama neden? Açıklıyım.

Günümüzde artık babalarımız eskisi kadar yanımızda olamıyor.

Annelerimiz bize hem annelik hem de babalık yapıyorlar dolayısıyla.

Yani babalarımızdan almamız gereken tavsiyeleri dahi annelerimizden alıyoruz.

Doğal olarak annelerimiz bize bütün iyi niyetleriyle "Kıza çiçek al. İltifat et. Güzel yemekler ısmarla. Hediyeler al." gibi ÇEKİCİLİĞİ ÖLDÜREN tavsiyelerde bulunuyorlar farkında olmadan.

Aslında bu bizim iyi bir baba olmamız için gerçekten de gerekli tavsiyeler.

Ama baba olabilmek için bile önce bir ilişkiye başlamamız gerekir.

Ve ilişkilerin başlangıcında neredeyse her şey sanılanın tersine işliyor.

Gazetelerde, dergilerde neredeyse her yerde kızlar "iyi bir erkek" aradıklarını söylüyorlar değil mi? Öyleyse nasıl oluyor da hala bu söylenenlerin tersini savunuyorum.

Çünkü kızların ne SÖYLEDİĞİ ile neye TEPKİ VERDİĞİ arasında çok büyük fark var.

Her kız iyi bir adam istediğini söyler ama her nedense nerede serseri, duygusal açıdan dengesiz adam var onlarla birlikte olurlar hep.

Çünkü bir sonraki anda ne yapacakları belli olmuyor "kötü çocukların".

Bu da her an merak içinde bırakıyor yanındaki kadını.

Kısacası kötünün iyisi. Bir "ezik"ten iyi sonuçta...

Olmuş bir erkek, serseri vs. olmadan da nasıl çekim oluşturabileceğini bilmekten öte AŞMIŞTIR.

Böyle bir erkekse çok nadir bulunur. Bu yüzden bu kadar değerli ve çekicidir "olmuş erkek".

Hediyeler ve iltifatlar NADİR OLARAK ve ZAMANINDA yapıldığında müthiş şeylerdir.

Ama gördüğün gibi çok fazla iltifat etmek veya kızın üstüne varmak, kendimizi ayağımızdan vurmak gibi bir şey aslında.

Kadın erkek ilişkileri konusunda EN İYİ BİLGİLERİ Sosyal İletişim Ekitabında topladım. İstersen 3 dakika içinde bilgisayarına indirebilir ve okumaya başlayabilirsin.

Göz atmak için:

 TIKLA-İNCELE

0 yorum:

Yorum Gönder