11 Eylül 2013 Çarşamba

RİCCİ KİMDİR? | KADINLA NE KONUŞULUR?

RİCCİ KİMDİR?

KADINLARI BAŞTAN ÇIKARMA YOLLARI - GERÇEKTEN İŞE YARIYOR MU? - KarizmaSırları.com
kadınları baştanı çıkarma yolları
DANIŞAN SORUSU:

Merhaba Ricci, aklıma takılan önemli bir soru var.
oyun kavramıyla tanışalı 5-6 ay oldu bu süre zarfında devamlı geliştim halada devam ediyorum fakat aklıma takılan şey; ''Bundan sonra ne yapacağımı bilmiyorum'' açılış korkumu yendiğimi düşünüyorum , yaptığım olumlamalar sayesinde heyecan duymuyorum artık fakat set açmak tabiri bana saçma geliyor. İlk başlarda özgüven için yaptım işe de yaradı ama bence fazlası saçma.Özellikle 2 aydır namaz kıldığımı düşünürsek ve çoğu forumda olmuş erkekliğin mümkün olduğu kadar kadınla yatabilmeye indirgenişini anlamıyorum.Alfa olabilmek hayalimdeki unsur fakat pualık dedikleri saçma bir şey bence . Nihayetinde güzel kızlarla da tanışmak isterim bunlar olurken de set açmayı istemiyorum, eskiden yapardım fakat şimdi tüm enerjim bitmiş gibi hissediyorum.Nedenini gerçekten merak ediyorum Ricci.
Teşekkürler.
kadınları baştan çıkarma yolları


YORUMUM:

Bu tarz soruları çok seviyorum.

Çünkü bu düşünen bir insanın sorusu.

Ve aynı zamanda etrafındaki insanlardan da farklı düşünen bir insanın sorusu.

Site kurulduğundan beri bu konuya karşı olduğum zaten biliniyor. Ve bende içten içe herkesin hak verdiğini biliyorum.

Her gördüğün
kadını baştan çıkarmaya çalışmak işe yaramaz...

Dinen açıklaması kolay ama insanlara din temelli açıklama yetmiyor.

"Tavlama" kavramı ister dini, ister bilimsel olsun her açıdan insana psikolojik açıdan zarar veren bir düşünce şekli.

Bir insan günlük ilişkiler arıyorsa, amaç yatağa atmaksa, dışarı çıkmaya harcadığı parayı biriktirsin geneleve gitsin. Ya da barlara, clublara gidip sarhoş kadınlarlada beraber olabilir.

"Yok öyle olmaz benim tavlamam lazım" dedi bir arkadaşım. Dedim o zaman senin yaptığının duygularla ya da özsaygıyla alakası yok.

Bu tamamen ego tatmininden ibaret. Ve bu tür insanları biliyorum, hayatımda en çok bu tarz erkekler tanıdım, sende görüyorsundur.

Boş insanlar...

Kendini en olmaya adamış insanı ego tatmini kesmez.

O inanılmaz duyguların ve gördüğü GERÇEK, SAMİMİ gülümsemenin, masumiyetin tadını alan insan bunu başka bir duyguyla değişmez.

Burada sevgiden bahsediyorum elbette, Allah aşkı apayrı bir şey.

Cinsellikte çok yanlış biliniyor. Özellikle tavlama bağımlıları tarafından.

Gerçek 1: Cinsellikte ilk ilişki en kötü ilişkidir. (İlk ilişki iyiyse 8-10. ilişki çok daha güzel olacaktır. İlk ilişki kötüyse 8-10. ilişki yine çok daha güzel olacaktır) Vücutların birbirine alışması ve iki insanın birbirinin sevdiği şeyleri öğrenmesi 8-10 seans gerektirir en az.

Gerçek 2: Cinsellikte 4 önemli faktör vardır. Hükmedicilik, duygular, çeşitlilik ve rahatlık. Duygular belki de en önemlisi. Duygusuz cinselliği sesi çıkmayan bir kemana ya da asitsiz bir kolaya benzetebilirim. Asitsiz kola da hiç bir şeye benzemez...

Daha pek çok şey bulunabilir, tavlamanın işe yaramadığı hakkında ama yeter sanırım.kadınları baştan çıkarma yöntemleri

Şu var, Acemi alıştırması (ya da daha ayrıntılı olan Tanışma Anları TeleSeminerindeki tanışma egzersizi) her erkeğin yapması gereken bir şey.

Ama işte buna TAKILI YAŞAYAN bir çok insan var. En fazla 1 ayını bilemedin 2 ayını alır acemi alıştırması, bundan sonra GERÇEK duygular yaşamanın vakti gelmiştir geçiyordur bile...

Mini seminer gibi oldu...

Başka bir sorun olursa yazabilirsin istediğin zaman.

Şu an bunları okuduysan daha önce ki yazılarımdan da biliyorsun ki bu konuda ve neredeyse her konuda belki en önemli şey içtenlik, samimiyet... doğal olmak.
"ASIL ÖNEMLİ OLAN BAŞTAN ÇIKARMA DEĞİL, ÇEKİCİLİĞİNİ KORUMAKTIR. BU KONUYU ŞANSA BIRAKMAK İSTEMİYORSAN AŞAĞIDAKİLERİ DİKKATLE OKU"
Kadınları baştan çıkarma, flörtteki risk noktalarından sadece biri. Tanışma, iç motivasyonunu sağlama, kişisel imaj, vücut dili, ses tonu, sakin özgüven, telefonunu alma, ilk buluşma gibi daha pek çok risk noktası daha var. Ve bu konuda başarılı olmak için bütün risk noktalarında bilinçlenmemiz ve ustalaşmamız gerek.

Eğer henüz bilgisayarına indirmediysen,
ücretsiz eğitim setini buraya tıklayarak hemen indirmelisin. Çekicilik konusundaki risk noktalarında ustalaşman için mükemmel bir başlangıç olacak.


Bir sonraki makalem de görüşmek üzere,

Ricci
kadınları baştan çıkarma yolları

0 yorum:

Yorum Gönder