26 Ağustos 2013 Pazartesi

KADINLARLA NE KADAR İLGİLENMELİYİM? | RİCCİ'NİN KADIN SIRLARI| TANIŞMA ANLARI





En sık karşılaştığım sorulardan biri de bu.

"Ne kadar sık aramalıyım?"

"Buluştuktan hemen sonra arıyım mı yoksa biraz beklemeli miyim?"

Bu tarz bütün sorular bana çok şey ifade ediyor.

Şunu söylemeliyim ki bir şeyin temel anlamını kavramalıyız. Böyle yaparsak tekniklere ihtiyacımız kalmaz.

Biri bana "ne kadar sık aramalıyım?" dediğin de aklındakinin ne olduğunu çok iyi anlıyorum.

Zihnini mi okuyorum? Hayır.

Sadece yüzlerce kez yaşadım ve karşılaştım.

Burada sorun (bir çok sorunda olduğu gibi) temel düşüncelerimizde.

"İlk defa buluşuyoruz. Ne hediye almalıyım?" ya da buna benzer bir soru sorduğun da aslında ifade ettiğin şey "Bu kız benim için çok önemli, kaçırmamam lazım. Hediye aldığım da beni daha çok sever ama aklıma bir şey gelmiyor."

Daha ilk defa buluşuyorsun ve şimdiden hediyeleri düşünüyorsun...

Kadınlar (özellikle güzel olanlar) biz erkeklerin bir çoğundan daha olgun ve akıllıdır sosyal iletişim konusunda.

Bir şeyin ne olduğuna değil NE ANLAM İFADE ETTİĞİNE BAKARLAR.

Emin ol, sen ona daha ilk buluşmanızda hediye aldığında bunun ne anlam ifade ettiğini bilir: "Demek ki bana çok ihtiyacı var ki, daha tanımadığı bir kadın için bile etrafına ve kendi hayatına göstermediği ilgiyi gösterebiliyor."

İyi niyetliyse sana olan saygısını kaybetmesine rağmen kalbini kırmadan ilişkiyi bitirmeye çalışır.

Kötü niyetliyse bu halinden yararlanmaya çalışır.

Bu durumun bir çok çözümü var aslında.



Danışan sorusu:
Kızlarla ne dereceye kadar ilgilenmeliyim.Mesela sms konusunda ilk mesajı ben mi atmalıyım o mu ?Veya geri çekilip onun atmasını mı beklemeliyim ?

Yorumum:
Bu konuya da Sosyal İletişim e-kitabının yanında verilen ek kitapçıklarda değindim.

Oradan küçük bir tüyo.

Birden fazla kızla ilgilen.

Sevgili ol demiyorum bak, ilgilen diyorum sadece. Hayatında birden çok kadın olsun yani. Bu "bir kadının üstüne fazla düşme" olasılığını ortadan kaldırır. Ve hem senin için hem de kadınlar için de yararlı olur bu şüphesiz.

Ve de başkalarının seninle ilgileniyor olması müthiş te bir çekicilik yaratır aynı zamanda.

Bunu bir dene. Ve sonuçları bana yazmayı da unutma.
DANIŞAN SORUSU (Facebookta anlık mesajlaşma)T.
bayanlarla konuşamıyorum
benimle ilgilenmiyorlar
cirkin oldumu düşünmeye başladım
naptıysam olmuyor
bi öneriniz varmı


Ricci Ox
Bu sorunun çözümü kendini sorgulamakta saklı
yaptıklarını sorgulamakta
mesela seninle özel bir deney yapalım
şimdi profiline baktım


Ricci Ox
düşünki sen çok güzel, birlikte olmak isteyeceğin türden bir kızsın. Kendi facebook profiline girip baktığında hemen meraklanırmıydın, yoksa profilini itici mi bulurdun?
burada kesinlikle yargılamıyorum kimseyi
sadece hayatının farkına varmanı sağlamaya çalışıyorum
yukarıdaki sorunun cevabı çok önemli


T.
itici bulurdum sanırım

Ricci Ox
neden itici bulurdun?

T.
şu ana kadar hiç bir kız ne bu face im olsun nede digerleri benimle konuşmak istemiyorlar
Ricci Ox
bak.. kadınlar çok ince ayrıntıları görmekte biz erkeklerden 10 kat daha ustalar. Doğuracak taraf olmaları onları devamlı tetikte kılıyor
Emin ol profilinde bulunan hiç bir şey bir kadının gözünden kaçmaz
gerçek hayatta da böyle
vücut dilini okumada inanılmaz bir donanımları vardır
çünkü bilirlerki insanın karakterinde ne varsa anında dışına yansır
bir de şunun bilinmesi
aklımıza kazınması gerek
çekicilik erkeklerde farklı
kadınlarda farklı işliyor
biz güzel bir kadını görürüz ve çekici buluruz bu kadar
ama bir kadın için öncelik karakterdir her zaman
buna ikna olmamak elde değil
bir çok örnek var çünkü
mesela ünlülerden yola çıkalım
Jennifer lopez dünya daki neredeyse her erkekle evlenebilir değilmi?

T.
evet

Ricci Ox
Hem güzel, hem aşırı zengin hem de ünlü
alabildiğine ünlü
ama 1.65 boyunda sıska bir adamla evleniyor
...
yakışıklı olmak
zengin olmak
ünlü, popüler olmak
avantajdır sadece
asıl önemli olan karakterdir
asıl önemli olan çekiciliğin nasıl işlediğini öğrenmektir
karşındaki insana nasıl duygu fırtınası yaşatabilirsin
ve yaşayabilirsin
buna önce erkeğin kendisi hazırlıklı olmalı
ilişkilerin %90 ını erkek yönetir
%10 kadın takip eder
bunu danstan ve diğer ritüellerden biliyoruz
o halde her şey sende başlıyor
tekerlekli sandalye ye mahkum bir dostumun etrafından kadınlar ayrılmıyordu
(hala da öyledir)
dolayısıyla bu konunun zenginlik vs. ile alakası olmadığını söylemek çok doğru olur


Ve eğer öğrenmesi yıllarımı alan sırları 5 dakika içinde öğrenmek istersen, sana Sosyal İletişim E-Kitabı bir kopyasını edinmeni tavsiye ederim. Bir sonraki adıma geçmek konusundaki DÜZİNELERCE en iyi fikirleri bu ekitapta bulabilirsin.

Sadece buraya tıkla
… ve e-kitabı bilgisayarına indir.

0 yorum:

Yorum Gönder