20 Ağustos 2013 Salı

YA BENİ TEKRAR ARAMAZSA | NASIL ÇIKMA TEKLİF EDİLİR


Ya beni terslerse?

Ya gülmezse?

Bunlar sosyal iletişim hakkında birebir seminerler verirken ya da danışmanlık yaparken karşılaştığım tipik cümlelerden sadece bir kaçı. Bunları daha da türetmek mümkün.

Bu cümlelerin bir tek psikolojik anlamı var, KAYGI. Bu kaygının nedeni ise göründüğünden çok daha derinlerdedir.


Geçmişte yaşadığımız benzer bir hüsranı şimdiyle aynı farzetmeye meyilliyiz. Bilinçaltımızın oyunlarından biri de bu.

Halbuki daha ortada bir şey yok. Ne zaman aynı, ne mekan, ne de bizim bu konuda edinmiş olduğumuz bilgi birikimi aynı.

Daha olmamış bir şey için üzülmek zaman kaybından başka nedir ki?

Bunun yerine şöyle düşün.

"Terslese ne olur ki?"

Veya "Beni tekrar aramasa ne çıkar?"

En fazla olacak şey hayatına kaldığın yerden devam etmek. Heleki hayatını güzel ve çekici bir hale getirmişsen bu hiç sorun olmaz senin için.




Günün Sorusu:

Ben bugun univ.den iki kızla tanısmaya kalktım tekiyle evet tanısabildim randevu aldım,Digeri ise olumsuzlukla sonuclandı(ki iyi gozlemleyememişim kızın acelesi ve bekleyeni oldugunu sonradan farkettim)Her neyse ben genelde tanısmalarda ciddi ama konusmada muhakkak her iki tarafıda guldurebilcek sekilde konusyorum.Ama tanısmalarda dolaçlama yapılmayı ongoren yazılar farkettim, Bu alandaki yazılara gore hareket edersem daha mı etkileyici olur onu sormak istedim.Kısacası soruyu biraz daha acıklim direk ciddi sekilde yaklasıp araya iki espri katarak tanısmak ile her cumleyi baska bir cumle ile baglantı kurmak arasındaki fark ne dir??

Do1unayy

Yorumum:

Hmmm, güzel soru.

Doğal olmak gerçekten çok önemli çünkü bu, anı yaşayabilmemizi, duyguları hissedebilmemizi sağladığı gibi aynı zamanda içtenliğimiz de dorukta olacağı için çok önemli.

Ancaak...

Bu konuyla yeni tanışan biri için her şeyin mantıklı bir sırası olması lazım.

Bu şekilde, tanışma sürecinde de bir sonraki an ne yapacağımızı bilmiş oluruz.

Bir sonraki adım da ne yapacağımızı bilmek belki de en önemli şeydir.

Biz insanlar yaratıcı düşünmemeye, belli kalıplar içinde düşünmeye meyilliyiz.

Yani bir kızla tanışmaya gitmenin amacı ya tavlama,ya evlilik ya da arkadaşlık oluyor.

Ancak sadece bir sonraki adıma odaklanmak üzerimizdeki baskıyı atmada ve iletişimi anlamada bize çok yardımcı oluyor.


Kısacası:

1- Açılış
2- Çekicilik Oluşturma
3- Güven Oluşturma

Bunları çok iyi bilmeliyiz.

Ve forumda bunları her hangi bir karşılık beklemeden neredeyse an be an sırasıyla açıkladım. Bu bilgilerin benzerleri avrupa, amerika da binlerce dolara satılıyor.

Her zaman bahsettiğim (ve yukarıda anlattıklarımdan da önemli olduğunu düşündüğüm) o doğal çekiciliğinizi keşfetmek, geliştirmek ve daha fazlası konusunda istediğin zaman
bu linkteki ekitaplarımı 5 dakika içinde okumaya başlayabilirsin.


Ricci





Nasıl Çekiciliğini En Az %700 Artırabileceğini Kelime Kelime Öğrenmek İstiyorsan Buraya Tıkla

 

0 yorum:

Yorum Gönder