31 Ağustos 2016 Çarşamba

Tanışma Sırasında Yapılan En Büyük 9 Hata

Tanışma Sırasında Yapılan En Büyük 9 Hata



Merhaba 
 
Bu konu üzerine hiç düşündün mü?

Ben internette, seminerlerde ve kitaplarda sosyal iletişim üzerine
yazılmış herşeyi okudum. Ama böyle bir konuyla hiç karşılaşmadım.

Halbuki çok önemli, özellikle biz erkekler için.

Gerçekten güzel veya çekici bir kadın görüyorsun.

Ve erkeklerin %95' nin yapamadığını yapıp o kızla tanışmaya
gidiyorsun.

Ama sonuç istediğimiz gibi olmuyor çoğu zaman.

Çünkü çekici bir şekilde farklı olmayı bilmiyoruz.

Halbuki normal bir erkeğin çekiciliğini en az %700 artırması
onun elinde olan bir şeydir. Sadece doğru eğitimi almak
gerek.


9- Bakımsızlık: Kirli sakal, dağınık saç, bakımsız ten,
renk ve tarz uyumsuzluğu. En büyülü kelimeler bile
bakımsızlığın yaratacağı engeli geçemez.


8- Heyecanını göstermek: İnsan etrafındaki her şeyden
etkilenir ve yansıtır.

Mesela bir arkadaşın evine neşeyle girdiğinde kendini
neşeli hissedersin değil mi?

KADINLAR ÇEVRELERİNDEN ERKEKLERİN ETKİLENDİĞİNDEN ÇOK DAHA
FAZLA ETKİLENİR.

O yüzden, konuşurken yüzüne, koluna dokunma veya
parmaklarını çıtlatma, hızlı konuşma.

Bunlar söylediğin şeyden emin olmadığının göstergesidir.

Ve daha aslında yapılmaması gereken pek çok şey var.


7- Etrafımızın veya kadının bizi kontrol etmesine izin
vermek:
 Nerede buluşulacağına, ne yeneceğine, nereye
oturulacağına sadece sen karar vermelisin.

Çünkü erkeğin en çekici özelliği hükmediciliğidir ve
"Olmuş Erkek" bunu her hali ve tavrıyla yansıtır.


6- Çok hevesli görünmek: Gereğinden fazla enerjik olmak
kadar itici ne olabilir acaba?


5- Kendini övmek: En sık yaptığımız hatalardan biri de bu.

"ODTÜ Mühendisliği bitirdim. Ayda 7 milyar kazancım var.
Annem bir kaç tane kız bulmuş bana ama ben senden
hoşlandım."

Aferin…


4- Yanlış ses tonu: Titrek, kesik, cansız bir ses tonu
emin ol konuştuğun kadını senden kesin soğutur.


3- Yanlış vücut dili: Vücut dili, iletişimin %55' ini
oluşturur.

Yani aslında yaptıklarımız söylediklerimizden daha büyük
bir kanıttır karşımızdaki için.


2- Gülümsememek: Kim böyle biriyle konuşmak ister ki?

Tabi burada bir sınır var, gül veya sırıt demiyorum.
"Gülümse" diyorum.

Aklından "Ben senin bilmediğin bir şey biliyorum" diye
düşün ve bu yüzüne yansısın.


1- Ya sadece aşırı özgüvenli ya da sadece espirili olmaya
çalışmak: 


Kesinlikle en önemlisi bu.

Sadece özgüvenli olmak bizi bir kadının gözünde "kendini
beğenmiş" gibi görünmekten öteye götürmez.

Sadece espirili olmakta bizi en fazla "eğlenceli arkadaş"
yapar.

Ama bu ikisi birleştiğinde büyülü şeyler olur.

Tabi bu söylediğim sadece kendine güvenen kadınlar için
geçerli. Çoğu erkek buluşma sırasındaki “tuhaf sessizlik” anlarında
ne yapacağını bilemez.

Şunu dene:

6-7 saniyelik sessizlikten sonra yanındaki kadının
gözlerinin içine bakarak abartılı bir ciddiyetle başını
sallayarak “Hiç şansın yok…” de.

Bu cümle kendine güvenli bir ses tonu ve vücut diliyle,
gülümseyerek hatta mümkünse HİÇ GÜLMEDEN söylendiğinde
yanındaki kadına kendin hakkında milyonlarca
çekici erkek özelliğini bir anda anlatmış olursun.

Kendine güvendiğini, atılgan olduğunu, SEÇEN olduğunu,
aynı zamanda espirili, hayattan zevk alan biri olduğunu
ve daha bir sürü şeyi.

Alınır mı alınmaz mı diye düşünme. Güzel kadınlar her gün aynı tip
erkeklerin ilgisine maruz kalıyor. Yıllar boyunca hayatları birbirinin aynı
erkeklerin birbirinin aynı sözleriyle muhatap olmakla geçiyor.

Güzel kadınların sıkıcı, renksiz bir aşk hayatları var yani. İşte bu yüzden
çekici bir şekilde farklı olmak çekiciliğin anahtarıdır.

Ben buna Espiritüel Özgüven diyorum. Bu teknik, milyonlarca çekici erkek
özelliğini bir anda yansıtmanın en doğal, en pratik ve çabuk öğrenilebilir
yoludur.

Bu konuda derin ve etraflıca bilgi edinmek
istersen Sosyal İletişim Setinin bir kopyasını
bilgisayarına İNDİRMELİSİN.

Bu set, öğrenmesi YILLARIMI alan bir sürü bilgiyle dolu.

Deneme-yanılma yolundan geçtim. Çekici bir hayat oluşturmak
hakkında bulduğum her şeyi yıllar boyunca denedim ve
sonunda kendi sistem ve felsefemi oluşturdum.

Kadınlarla ve genel olarak diğer insanlarla arası iyi olan
"doğallardan" öğrendiklerimi de kendi tecrübelerime kattım
ve kadınlarla tanışmak ve ilişkiyi ilerletmek üzerine
gerçekten başka yerde bulunamayacak konseptler keşfettim.

Sosyal İletişim Ekitabım bu bilgilerle dolu.

Sadece:


http://www.karizmasirlari.com/sosyal_iletisim.htm


adresine gidip bilgisayarına indir. 
 
Yarınki eKursta tekrar görüşmek üzere,
 

0 yorum:

Yorum Gönder