29 Kasım 2014 Cumartesi

YÜRÜYEN ÖZGÜVEN KİTABI




























Okuyucu Yorumları

“ÖZGÜVENİNİ ŞUAN Kİ SEVİYESİNİN EN AZ 2 KATINA ÇIKARMAN MÜMKÜN! İHTİYACIN OLAN TEK ŞEY; DOĞRU EĞİTİM”


Yürüyen Özgüven E-Kitabında; 
Blackboard
  • Defalarca deneyimlenmiş, gözlemlenmiş, öğretilmiş ve ispatlanmış teknikler
  • Özgüven hakkında ufkumuzu geliştirecek bilimsel araştırmalar Örneklendirilmiş durumlarla beraber kalıcı özgüvenin sırları…
  • Yazarın yaşamış olduğu ders niteliğinde deneyimler
  • 14 günlük özgüven arttırma programı…
  • Özgüven kazanma sürecinde seni motive edecek özlü sözler
  • Özgüvenini arttıracak moda ipuçları
  • Özgüvenin en büyük destekleyicilerinden olan fiziksel görünüm için en iyi fitness önerileri
  • Daha sosyal birine dönüşmek için pratik ve eğlenceli görevler…
  • Oturduğun yerden para kazanmanı sağlayan çağın mesleği
  • Aşk hayatını renklendirecek flört ipuçları
Ve çok daha fazlası seni bekliyor.
“Kitabın tek bir kötü tarafı var o da bitmesi… :)”
Ahmet Dinçerler – Sivas
“İnternetten bu tür kitaplara para vermeyi akıllıca bulmayan, ticari amaçlı yazıldıklarını düşünenlerdendim ben de. Bir türlü sorunlarıma çözüm bulamamam yüzünden binbir tereddütle aldım kitabı. İyi ki de almışım. Teşekkürler Sensei…”
Yağız Kaya – İstanbul
“Herkesi öğrenmesin ya bu kitaptakileri :)”
Elif Demirci – İstanbul
“Az önce edindim kitabı. Yarısına geldim sayılır. Şaheser olmuş kitap… 3-5 kez okurum ben bunu.”
Cenk Kaya – Aydın
“Her şey iyi güzel de bazı teknikleriniz çok çılgın… Eğlenceli de görünüyorlar aslında ama ben bunları yapamam sanırım :) Kitaba lafım yok. Başarılı bir ürün çıkarmışsınız ortaya. Teşekkürler…”
Selin Öztürk – Eskişehir
“Çok ciddi özgüven problemi olan biri değildim hatta özgüvenli birisi olarak bilinirdim çevremde açıkçası ama bazı durumlar da özgüvenimi korumak konusunda sıkıntılar yaşıyordum. Bunun üstesinden gelmeme yardımcı oldunuz. Allah razı olsun.”
Mehmet Çelik – Ankara

0 yorum:

Yorum Gönder