29 Kasım 2014 Cumartesi

İNTERNETTEN KADINLARLA NASIL TANIŞIRIM | AŞIK ETME HİPNOZU

İnternette Kadınlarla Tanışma Eğitimi Setinin İçeriği:
Her bölümde farklı farklı kızlarla internetten hangi cümlelerle tanışıp, onları hangi cümlelerle etkilediğimi anlatıyorum. Kızlarla yazışırken kullanabileceğin çok etkili olan bizzat benim kullandığım cümleleri öğrenme fırsatına sahip olacaksın.
Burada fikir sahibi olman için sadece ana başlıklarımızı vereceğim.

Ana Başlıklarımız

1. Bölüm:
  • İnternette Kadınları Etkilemeyi Öğrenmek Sana Ne Kazandırır?
(Kadınlarla internet üzerinde tanışmanın çok büyük avantajları var. En büyük avantajlarından bir tanesi şu:
"Bir ilişkiden sıkıldığında, bir ilişkiyi bitirmek istediğinde hatta aldatıldığında bile kolayca başka bir ilişkiye başlayabilirsin. Ya da isteğe bağlı olarak tek gecelik ilişkiler yaşayabilirsin.")
  • Kızlarla Mesajlaşma Taktikleri
(Kadınlarla mesajlaşma konusu oldukça karışık bir konu. Bir kızın etkilendiği bir mesajı başka bir kadın itici bulur. Bazıları uzun mesajlardan hoşlanırken bazıları kısa mesajlardan hoşlanır. Kısacası mesajlaşma konusu tam bir muammadır.
Eğer kadınlarla mesajlaşma konusunda başarılı olmak istiyorsan sana söyleyeceğim temel noktalara odaklanmalısın. Birazdan o temel noktaları seninle paylaşacağım.)TIKLA ERİŞ
  • Kadınlarla Mesajlaşırken Başarılı Olmak İçin Yapman Gerekenler
(Bir kadına bu mesajı atarsam benden soğur şekline düşünme. O an aklına ne geliyorsa yaz.
Kızlara ne yazacağım diye düşünüp küçük parçaya odaklanmak yerine karizmatik bir erkek olmak için çaba gösterip büyük parçaya odaklan.)
  • İzmir Seyahatindeyken İnternetten Buluştuğum Kızı Nasıl Baştan Çıkardım?
(İstanbul'da hayatın sıkıcılığından bunaldığım sıralarda bir değişiklik yapıp seyahat etmenin iyi bir fikir olacağını düşündüm ve biletimi alıp hemen akşamında İzmir'e gittim.
Ertesi gün interpals.net sitesinden birkaç kıza yazdım ve bir tanesiyle konuşmaya başladık. Facebook adresini aldım ve sohbetimiz oradan devam etti.)
**** 16 Sayfada hem ihtiyacın olan temel bilgileri hem de bir kız internetten nasıl tavlanıp baştan çıkarılır hızlı bir şekilde öğreneceksin.
2. Bölüm:
  • 3 Ay Sevgili Kaldığım Kızla Facebooktan Nasıl Tanıştım?
(Bir kızla sevgili olmak harika bir şeydir, hele ki internetten kolayca tanıştıysanız. Her şey Facebook üzerinden rastgele gördüğüm bir kıza mesaj atmamla başladı. Bu sırada bir önceki sevgilimden ayrılalı 1 hafta olmuştu. Bir önceki sevgilimle interpals.net sitesi üzerinden nasıl tanıştığımı ve aramızda geçenleri yukarıda anlattım.
Ayrıldığımın hemen ertesi günü birkaç kıza facebook üzerinden mesaj attım. Bir tanesiyle konuşmaya başladım. O sırada şehirden şehre seyahat ediyordum. Birkaç gün sonra İstanbul'a döndüğüm ilk gün bu kızla buluştum ve sevgili olduk.)
**** 89 sayfa boyunca bunu anlatıyorum. Uzun konuşma diyaloglarından bir sürü taktik kapacaksın.
3. Bölüm:
  • "interpals.net" Sitesinden Birkaç Saat İçinde Nasıl Sevgili Buldum?
(Bu kızla tanışmamız "interpals.net" adresli site üzerinden gerçekleşti. Bu site gerçekten çok özel bir platform. Yabancı dilini de kolayca geliştirebileceği bir pratik sitesi. Bir sürü de Türk var. Burayı her amaçla kullanabilirsin. Türkiye'de çok az erkek bu siteyi biliyor.
Bu kızla sevgili olmamız oldukça kolay oldu. Çünkü kız zaten aranıyordu. Terk edilmiş, ailesi tarafından kısıtlanmış, bir sürü boş vakti olan, kısacası kolay hedef…
Konuşurken ilk saniyeden itibaren flört etmelisin. Kızla arkadaş gibi konuşmana gerek yok. Kıza karşı direk ol. Böylece kız cesaretinden etkilenecektir. )
**** 18 sayfa boyunca internet üzerinden bir kızla 2 saat içerisinde nasıl sevgili olabileceğini, ilk buluşmanı flört olarak değil de nasıl sevgili olarak gerçekleştirebileceğini anlatıyorum. Sevgili olarak buluştuğun zaman kızı dudağından öpmen çok daha kolaydır. Bu taktiği öğreneceksin.  TIKLA ERİŞ
4. Bölüm:
  • "Sen Benim Kardeşim Sayılırsın" Diyerek Kızı Nasıl Peşinden Koşturursun?
(Bazen facebook sayfalarına girip yorum yapan birkaç kıza mesaj atarım. Yorum yazan kızlara mesaj atmamın nedeni şu:
"Kız facebookta dolanıyor ve canı sıkılıyor. Konuşmaya zamanı var."
Her zaman olduğu gibi internette de hedef seçimi çok önemlidir. Eğer fotoğraflarını 200 kişinin beğendiği 10 erkeğin çok güzelsin yazdığı bir kıza mesaj atarsan o kızı elde etme ihtimalin düşüktür. Tabi ki o kızı da tavlayabilirsin. Aslında kendini geliştirmek için o kızı tavlamayı hedef olarak belirlemelisin.
Fakat amacın o gün içinde bir kız arkadaş bulmaksa, hemen sonuç istiyorsan kesinlikle boş vakti çok, canı sıkılan ve erkek arayan bir kızla konuşmalısın. Böylece sonuca ulaşman çok daha kolay ve hızlı olur. Ben de hedef seçimimi bu şekilde yapıyorum.
Bu şekilde kolayca aynı gün içinde kız arkadaş bulabiliyorum. Yazışırken de arkadaş gibi değil flört eder şekilde konuşuyorum.)
5. Bölüm:
  • Facebook'ta Tanıştığım Eskort Kadını Nasıl Etkiledim?
(Bir kadını hiçbir zaman yargılamamalısın. İnternet üzerinden kızlarla konuşurken onları hiçbir şey için yargılamadığımı, geçmişlerinin veya şimdiki hayatlarının beni ilgilendirmediğini, onları her halleriyle kabul ettiğimi belirtirim. Bu da onlara güven verir ve onları rahatlatır. Konuşma arasında şu tarz cümleler söylerim:
Mike: Daha önce hiç biriyle birlikte oldun mu?
Genelde "Evet!" ya da "Bundan sana ne!" gibi cümleler söylerler.
Mike: "Tabi ki birlikte olmuşsundur. Bu çok normal bir şey. Bunda hiçbir gariplik yok. Seni hiçbir şey için yargılamıyorum. Buna kesinlikle inanabilirsin. Sadece merak ettiğim için sordum. Bak ben kimseyi geçmişinden ya da şu anki hayatından dolayı asla yargılamam. Bunlar beni ilgilendirmez. Ben sevginin ve aşkın peşindeyim."
Bu cümleler konuştuğun kadını tam en zayıf noktasından yakalamanı sağlar. Bu noktayı çok iyi kullanmalısın. )TIKLA ERİŞ
  • İnternet Üzerinden Bir Kızla Konuşmaya Başlamak ve Sohbeti İlerletmek İçin Ne Yapmalısın?
(En can alıcı nokta ne biliyor musun? Profil fotoğrafı… Eğer sen iyi bir profil fotoğrafına sahip değilsen kızlar seninle konuşmak istemeyecektir. Bir kızın ilk baktığı şey senin profil fotoğrafındır.
İnternet üzerinden kız arkadaş sahibi olabilmek istiyorsan öncelikle iyi bir profil fotoğrafına sahip olmalısın. Seninle bu konuda anlaşalım.
İnternet, kız arkadaş sahibi olabilmek için çok güzel ve kullanışlı bir platformdur. Neden diye soracak olursan? İnternet üzerinden bir kızla konuşmaya başlarsın. Günlerce yazışırsın. Sabah, öğlen, akşam, gece… Derken kız tüm vaktini sana harcamaya ve seni hayatının en önemli parçası haline getirmeye başlar.
İşte sen onun hayatını bu şekilde işgal ettiğin zaman artık sana alışmış ve bağlanmış demektir. )
6. Bölüm:
  • Facebook Üzerinden Hayatımın Aşkını Nasıl Buldum?
  • Aşık Etme Hipnozu
(Başlığın ilgini çektiğine eminim. Her erkek aşık olabileceği, kendini ona adayabileceği bir kadınla beraber olmak ister. Tabi ki ben de istiyorum… Tam da böyle umutsuzca sevebileceğim hiçbir kadın yok mu? diye isyan ettiğim bir zamanda karşıma o çıktı. Nasıl mı?
Tabi ki Facebook'tan. Profil fotoğrafını ilk gördüğüm anda bu kızı istiyorum, benim olmalı diye düşündüm. Neden bilmiyorum ama ufak bir elektriklenme yaşamıştım. Sanki o an aramızda garip bir bağ kurulmuştu. Aramızda geçen konuşmaları birazdan okuyacaksın. Fakat sana o muhteşem kızla aramızda geçen ilişkiyi biraz anlatmak istiyorum.)
Kitabın bu bölümü yukarıdaki cümlelerle başlıyor. Bölümün sonundaysa aşık etme hipnozuyla şu an beraber olduğum kızı kendime nasıl aşık ettiğimi anlatıyorum. Okuduklarına çok şaşıracağına eminim.
İnternette Kızlara Tanışma Eğitimi Setinin içeriğinde yukarıda yazdığım konu başlıkları yer alıyor. Setin nasıl bir içeriğe sahip olduğunu anlayabilmen için de konu başlıklarının giriş cümlelerini seninle paylaştım. Eğer bu seti gerçekten merak ediyorsan Kadın Avcısını satın aldığın taktirde bu sete ücretsiz olarak sahip olacaksın.
Bu setten para talep etmiyoruz. Tek amacımız kendini kızlar konusunda geliştirmek isteyen kardeşlerimize daha fazla faydalı olmak. Her açıdan geliştirilmiş bir Kadın Avcısı Setine sahip olmaya hazır mısın?TIKLA ERİŞ

1 yorum:

  1. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 39 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar. umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz.

    YanıtlaSil