26 Ekim 2017 Perşembe

SOSYAL MEDYA KOMİK YORUMLAR

Komik yorum yapmak bir sanattır ve bizim milletimiz bunu çok iyi beceriyor.  Comment Şelalesi ve Aşırı Mizahlı Grup sayfalarından yararlanarak hazırladığımız bu içerikte en yeni en bomba komik yorumları sizler için topladık :)

1. Adriana da insan mesela

Adriana da insan mesela

2. Seni seviyorum deme

Seni seviyorum deme

3. Biraz kontür

Biraz kontür

4. Sahi fondü neydi

Sahi fondü neydi

5. Mantıklı geldi

Mantıklı geldi

6. Söylesene abla

Söylesene abla

7. Aleyna hala çocuk

Aleyna hala çocuk

8. Ne koysun admin ne istiyorsun

Ne koysun admin ne istiyorsun

9. Hayvanları rahat bırakalım

Hayvanları rahat bırakalım

10. CcC

CcC

11. O kuş orada napıyor?

O kuş orada napıyor?

12. Ben ikna oldum

Ben ikna oldum

13. Sen şu adresi bi ver

Sen şu adresi bi ver

14. Çok az bir farkla

Çok az bir farkla

15. Öyle soruya böyle cevap


0 yorum:

Yorum Gönder