13 Haziran 2015 Cumartesi

ERKEKLERİN KADINLARA SÖYLEDİĞİ MEŞHUR 9 YALANI

1. Sevgilim (karıcığım) sen ondan daha güzelsin ;
birbilsen-sen-onlardan-daha-guzelsin
Bu yalan türü, genelde eşinin veya kız arkadaşının yanında iken başka güzel bir bayan gören erkeğin yakalandığında veya tehlike çanları çalacağına yakın başvurduğu klasik bir yalan türüdür.
2- Bu konuları daha sonra konuşuruz ;
birbilsen-bu-konulari-daha-sonra-konusalim
Sıkıştıkları anlarda veya doğacak bir tartışmayı sezdiklerinde ilk olarak kullandıkları kalıp cümle ” bu konuyu daha sonra konuşuruz ” olur. Genelde bu söz erkeklerin ağzından çok çıkmaktadır.
3- Cinsel film izlemekten keyif almıyorum ;
birbilsen-cinsel-filmleri-izlemekten-keyif-almiyorum
Bu söz ise sizi gaza getirmek için kullandıkları bir başka güzel yalan türüdür.
4- Hayır. hiçte bile şişman gözükmüyorsun ;
birbilsen-hayir-hic-kilolu-degilsin
Sizin ” kilo mu aldım acaba ? ” cümlenize karşı ilk olarak savunma yaptıkları yalan tipidir.
5-  Özür dilemek ve haklı olduğunuzu söylemeleri ;
birbilsen-ozur-dilerim-haklisin
Konuyu uzattığınızda yapacakları tek savunma mekanizması olan ” özür dilerim. sen haklısın ”
6- Yaptığın yemeklere bayılıyorum ;
birbilsen-yaptigin-yemeklere-bayiliyorum
Klasik yalanlarının başında gelen başka bir yalan çeşidi… Kötü dahi olsa yemeklerinize birinci sınıf muamelesi yapmak…
7-  Başka kadınlarla işim yok. başka kadınları düşünmüyorum ;
birbilsen-baska-kadinlarla-isim-olmaz
En çok tercih edilen bir başka yalan…
8- Seninle dizi, film izlemeyi seviyorum ;
birbilsen-seninle-dizi-izlemeye-bayiliyorum
Kaliteli bir yalan doğrusu :)
9- Aileni çok seviyorum. onlarla vakit geçirmekten hoşlanıyorum ;
birbilsen-ailenle-zaman-gecirmekten-hoslaniyorum
Çok sıkıldıklarını belli etmemeye çalışsalar da, sizin üzülmemeniz için söyledikleri ” senin ailenle vakit geçirmeyi çok seviyorum. ”

Hayatınızın çoğu zamanında bu tür yalanlarla kesinlikle karşılaşmışsınızdır. Bu erkek dünyasında normal görülen durumlardır. Bu gibi durumlarda yalanlarını anladığınızda tipik ” salağa yatma ” işlemini uygulayabilirsiniz. Bu sayede sizi kandırdığını zanneder. Ancak unuttukları tek bir nokta vardır ki… bu da iplerin her zaman sizin elinizde olması durumudur.

0 yorum:

Yorum Gönder